Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hur mår du? Och hur har det gått för dig med benet? Kunnat anpassa dig med protesen? Sist vi talade höll du på att lära dig använda den.

Protesen är det så där med. Vi håller på att prova ut en ny men det vill inte bli riktigt bra. Nu har jag kommit igång lite smått med rehabilitering. Dom på arbetsförmedlingen vill reda ut om jag har någon arbetsförmåga. Om det funkar skulle det kunna leda till en praktikplats och sedan en lönebidragsanställning. Alternativet är någon slags förtidspension. Vi får se hur det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gonatt. får se om jag lyckas sova inatt, har bara druckit en irish coffee ikväll 😄

Hur mycket brukar du dricka då? 😛

Protesen är det så där med. Vi håller på att prova ut en ny men det vill inte bli riktigt bra. Nu har jag kommit igång lite smått med rehabilitering. Dom på arbetsförmedlingen vill reda ut om jag har någon arbetsförmåga. Om det funkar skulle det kunna leda till en praktikplats och sedan en lönebidragsanställning. Alternativet är någon slags förtidspension. Vi får se hur det går.

Okej, vilket alternativ känner du för?
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Gmorn! Får finbesök idag. En av valparna som jag fött upp kommet hit och passar mig över nyår. Han bara blivit så mycket större en både sina föräldrar och hans syster som bor här hemma, så jag undrar om han verkligen får plats i vårt lilla hem. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag vet faktiskt inte riktigt.

Förstår det. Inte så lätt att veta om man inte vet mera detaljer kring de ställen man kan få praktik eller lönebidragsanställning, kanske?
Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår det. Inte så lätt att veta om man inte vet mera detaljer kring de ställen man kan få praktik eller lönebidragsanställning, kanske?

Nej just det. Dessutom vet jag inte hur kroppen kommer att svara på på en sån här sak, även om det inte är aktuellt med mer än halvtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

precis tränat och käkat lunch. kaffe dusch nu, sen till banken å fixa ny bankdosa, lämna in min epiphone till 4sound så jag får den fixar, sen å käka lunch med brorsan. sen en lång powernap kanske?

kaffe och dusch, inte en kaffedusch 😏 det skulle man nog också vakna till av dock

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Morn!

Såg inge hockey. Hur gick det?

Vi far till schtan idag. Först kaffe dock

3-2 till oss med minsta möjliga marginal. 😱
Link to comment
Dela på andra sajter

3-2 till oss med minsta möjliga marginal. 😱

Skönt. In med pucken bara!

precis tränat och käkat lunch. kaffe dusch nu, sen till banken å fixa ny bankdosa, lämna in min epiphone till 4sound så jag får den fixar, sen å käka lunch med brorsan. sen en lång powernap kanske?

kaffe och dusch, inte en kaffedusch 😏 det skulle man nog också vakna till av dock

Ändå prova en kaffedusch 😮

Black shover 😑

Bra låttitel va 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul med hundbesök när det det är min äldsta tik som står för själva vaktandet och uppfostran av besökaren. ☺️ Han blev just ner jagad från soffan utan att jag behövde säga ifrån. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med hundbesök när det det är min äldsta tik som står för själva vaktandet och uppfostran av besökaren. ☺️ Han blev just ner jagad från soffan utan att jag behövde säga ifrån. 😛

Får dom inte va på soffan? Sover dom inte i din säng?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...