Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Eller hur? Hittade honom ikväll av en ren slump

Hittade några videos där han Gary Moore:ar sig på ett snyggt sätt med.
drloop (oregistrerad)
Postat

Va gott

Hej Loopis. Hur mår livet?

Förkylt. Annars fint.

k9 (oregistrerad)
Postat

Bättre spel idag, men det måste skärpas ett snäpp till om det ska räcka hela kvällen. Men 1-0 får duga just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det ser ju ut som riktig hockey. Ledningen är välförtjänt.

Jo det tycker jag med. Men de misstagen gjordes är lite för många för att jag ska koppla av helt. Men det är kuligare hockey idag.
Postat

hungrig. idag har jag ätit:

50 g valnötter, tre bananer, 1½ l mjölk, 250 g rostbiff, 6 potatisar, 4 ägg, en halv skiva knäcke+ost och en pizza.

min mage är ett svart hål

Postat

Inhandlade ett stycke såhär idag ☺️ Har jag förresten sagt att jag gått över till mörka sidan o köpt en macbook Pro 😮

apple-magic-mouseo_oKopie.jpg

Postat

Inhandlade ett stycke såhär idag ☺️ Har jag förresten sagt att jag gått över till mörka sidan o köpt en macbook Pro 😮

apple-magic-mouseo_oKopie.jpg

Vad är det där för en snobbmus?

Postat

Fast ja, frågar du mig är dom rätt kassa om jag ska vara ärlig. Så jävla ofta jag råkar göra olika gester av misstag.

Eller så är det jag som är kass. 😛

Postat

Fast ja, frågar du mig är dom rätt kassa om jag ska vara ärlig. Så jävla ofta jag råkar göra olika gester av misstag.

Eller så är det jag som är kass. 😛

Min gissning är att du är kass. 😄

Har inte mac åtminstonne en knapp?

Deras föregångare hade en liten rullkula ja.

jag har en såndär. det som skiljer den från min PC-mus är att har en osynlig clitta.

xD

xD

xD
Postat

Förresten, kul att se dig igen Den Gode med nya nicket. 🙂

Tjaba. Nu har jag varit kvar i en vecka, men vi får väl se. Trivs du inte på jobbet?

Postat (redigerat)

Tjaba. Nu har jag varit kvar i en vecka, men vi får väl se. Trivs du inte på jobbet?

Så bra, försök hålla dig kvar.

Både ja och nej. Gillar arbetsuppgifterna överlag men stressen tar kål på mig, sättet företaget arbetar på. Nog om mig.

Hur mår du? Och hur har det gått för dig med benet? Kunnat anpassa dig med protesen? Sist vi talade höll du på att lära dig använda den.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.