Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Det fanns en lista på felaktigheter i "någon annan betalar" dokumentären på nätet förut. Men det var inte så mycket fel att jag tycker att det gjorde den ointressant alls.

Fast det känns lite som att Martin Borg har en ganska nyliberal och skattefientligt agenda i det han gör med. Vet att många SD:are älskar denna dokumentär med. Men det är ju inte M.B s fel iofs. Och han har som sagt några poänger med den filmen med.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oj om man skulle ta sig iväg och handla lite nu kanske. Problemet med att bara bo fem minuter från centrum är att man tycker man har så gott om tid på sig, att tiden hinner ta slut, innan man utnyttjat den goda tiden man hade på sig, för att gå och handla när man ändå bor så nära. 😏 Är riktigt "nöjd" med den meningen. 😛

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

.

😑

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nyliberalism = idioti.

Jo lite så är det ju. Så fort man lägger till ny framför något så finns det ju orsak att tro att det är amma skit i ny förpackning bara.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det fanns en lista på felaktigheter i "någon annan betalar" dokumentären på nätet förut. Men det var inte så mycket fel att jag tycker att det gjorde den ointressant alls.

Fast det känns lite som att Martin Borg har en ganska nyliberal och skattefientligt agenda i det han gör med. Vet att många SD:are älskar denna dokumentär med. Men det är ju inte M.B s fel iofs. Och han har som sagt några poänger med den filmen med.

Håller med om att den inte direkt är objektivt och saklig

Link to comment
Dela på andra sajter

Mnja kanske inte ändå. Funderar på att gå med i ett lokalt parti och se vad som händer.

SD?

Det vore faktiskt ganska kul att infiltrera dem och ta en av deras platser i kommunen och sedan rösta mot deras förslag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fanns det alltså en lista som tog upp samma saker som filmen? Filmen är lite lång. Finns det en länk?

tror de har en bok du kan beställa

Det vore faktiskt ganska kul att infiltrera dem och ta en av deras platser i kommunen och sedan rösta mot deras förslag...

😆 bästa

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det vore faktiskt ganska kul att infiltrera dem och ta en av deras platser i kommunen och sedan rösta mot deras förslag...

Jo det var många som tänkte göra så här i Ludvika men de bangade då de var rädda för att att bli hotade osv.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu är det nån som har klättrat upp på en tågvagn och börjat brinna igen. Om jag kunde fatta detta.

Öh? Ju du borde ju fatta att du inte ska klättra på tågen när du började brinna första gången. Så varför göra det igen? 😛

 

Tror att jag tolkade dig lite fel när jag läste den kommentaren först. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fanns det alltså en lista som tog upp samma saker som filmen? Filmen är lite lång. Finns det en länk?

Tror att de hade en lista på slöseriombudsmannens nätsida med.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo det var många som tänkte göra så här i Ludvika men de bangade då de var rädda för att att bli hotade osv.

Några menade jag inte många.

Det var väl ett MC-Gäng som faktiskt kuppade till sig SDs partistöd i någon kommun i somras, har jag för mig. Någon som känner igen det? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...