Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag menar bara att min definition av att känna än människa går djupare än vad man kan åstadkomma på ett forum.

Sen kan man ha en hyfsat bra bild av en person förstås, men det är en annan sak.

Jag tycker jag känner dej rätt bra, men du kanske är ute efter något annat. Du kanske blev sur efter mitt inlägg efter din semesterresa. Tycker nog attt jag känner dej lika väl som andra bröder på sajten. Om vi har något att reda ut kanske vi kan ta det via pm. Tråkigt detta,

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker jag känner dej rätt bra, men du kanske är ute efter något annat. Du kanske blev sur efter mitt inlägg efter din semesterresa. Tycker nog attt jag känner dej lika väl som andra bröder på sajten. Om vi har något att reda ut kanske vi kan ta det via pm. Tråkigt detta,

haha va hårt du tar det 😛

Kan väl erkänna att jag inte uppskattade den kommentaren du skrev då om "i din värld bland dans och rosor" eller liknande, när du inte vet vad jag gått igenom. Jaja, nog om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är fikasugen banne mej! Ändå åt jag spagetti å köttfärsröra så jag blev skitmätt!

Vad göra?

animal_riders__ninja_on_an_ostrich_by_theemeraldninja-d6tdpbu.jpg

Det fantastiska med internet är att vad man än söker på så finns det. 😛

Det där ska alltså vara Ninja struts?

Edit stavfle

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...