Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Förresten: Vem är Nore Ply? Han svarar aldrig på mail...

8 miles high!

Redigerat av Algotezza
Annons
Postat

Jag menar bara att min definition av att känna än människa går djupare än vad man kan åstadkomma på ett forum.

Sen kan man ha en hyfsat bra bild av en person förstås, men det är en annan sak.

Jag tycker jag känner dej rätt bra, men du kanske är ute efter något annat. Du kanske blev sur efter mitt inlägg efter din semesterresa. Tycker nog attt jag känner dej lika väl som andra bröder på sajten. Om vi har något att reda ut kanske vi kan ta det via pm. Tråkigt detta,

Postat

Jag tycker jag känner dej rätt bra, men du kanske är ute efter något annat. Du kanske blev sur efter mitt inlägg efter din semesterresa. Tycker nog attt jag känner dej lika väl som andra bröder på sajten. Om vi har något att reda ut kanske vi kan ta det via pm. Tråkigt detta,

haha va hårt du tar det 😛

Kan väl erkänna att jag inte uppskattade den kommentaren du skrev då om "i din värld bland dans och rosor" eller liknande, när du inte vet vad jag gått igenom. Jaja, nog om det.

drloop (oregistrerad)
Postat

IRL annars räknas det inte! 😱

Postat (redigerat)

Jag är fikasugen banne mej! Ändå åt jag spagetti å köttfärsröra så jag blev skitmätt!

Vad göra?

animal_riders__ninja_on_an_ostrich_by_theemeraldninja-d6tdpbu.jpg

Det fantastiska med internet är att vad man än söker på så finns det. 😛

Det där ska alltså vara Ninja struts?

Edit stavfle

Redigerat av Neosus
Postat

Det där ska alltså vara Ninja struts?

Ser du inte det eller 😠

Det är ju ingen vanlig mainstream struts liksom 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.