Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Jåh... Man kan ju skriva en massa punkter oxå... Fast då blir det inte samma ton i inläggen.... lixom.........såatte!

Sjä lv tyc k e r jagatt ma n k an vari era si na mel l a nsla g li te merafantasi fu ll t
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vad tror du om matchen då? Det är fotbollsvmkrönika (vilket jävla ord) innan oxå.

Haha! Jag har inte så bra koll på Hockeyn alls. Följer ju nästan bara JVM när det spelas. Men så här gissar jag:

Tror att vi kan vinna om vi får ryssen ur balans. Ryssarna brukar ju vara individualister snarare än lagspelare, nu för tiden. Så kan man reta upp en eller två av dem så tappar de ofta lagandan och åker runt och är tjuriga på varandra istället.

Men samtidigt så har Juniorkronorna spelat lite väl mycket TV-pucks hockey detta JVM så då kan individuella spelare vara direkt avgörande för att ryssarna ska vinna matchen med. Tror att de blir mycket mål, men om det bara blir många mål i en kasse återstår att se. Kanske 4-3 (fler mål om det ska avgöras på straffar) eller 5 - 1 till något av lagen. Gissar att målvakterna kommer att avgöra matchen. Eller iallafall en av dem. Vilket lag som vinner är jag osäker på men jag tror att Juniorkronorna har goda chanser ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tänker du bli kommunpolitiker på riktigt?

Göru rätt i k9!

Mnja kanske inte ändå. Funderar på att gå med i ett lokalt parti och se vad som händer.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vilket då?

Vet inte. Förmodligen S för de behöver komma tillrätta med vissa saker här på lokal nivå. 😑 Men jag har ju snöat in lite väl mycket på sådant som bara rör vår ekonomi på riksplan egentligen. 😊
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...