Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Yo Killis!

Har en Canon EOS 550D. Bra bang for the buck för 4-5k. Vad har du för budget?

Coolt. Köpte en samsung NX300. Ville ha en kompakt systemkamera så har medvetet undvikit de "vanliga" valen. Kanske kommer ångra oss, men den verkar rätt najs. Kul att fota ordentligt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt. Köpte en samsung NX300. Ville ha en kompakt systemkamera så har medvetet undvikit de "vanliga" valen. Kanske kommer ångra oss, men den verkar rätt najs. Kul att fota ordentligt 🙂

Ah okej, den e säkert oxå najs! ☺️ Vad kommer du/ni använda den till mest?
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur leker livet annars då?

Jo tack du, livet är ändå väldigt bra nu. Hövvet upp och fötterna ner. 😛

Nämen, har tagit mig igenom ett tufft år på jobbet men nu har det äntligen lugnat ner sig. Viljan att starta något eget växer sig starkare också.

Har dejtat en del på senaste, några som verkade lovande men gick inte hela vägen.

Lirar mycket trummor nu, har köpt eltrummor, Roland TD-11KV som jag bankar mycket på och utvecklas. 😄

Typ så tror jag. Hur går allt för dig då killis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah okej, den e säkert oxå najs! ☺️ Vad kommer du/ni använda den till mest?

Anledningen till att vi nu köpt en bra ordentlig kamera är så att vi kan fota vårt barn ordentligt ☺️ Tycker själv det är kul att se på gamla kort, så man vill ju själv se till att det kommer att fotograferas hela uppväxten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tack du, livet är ändå väldigt bra nu. Hövvet upp och fötterna ner. 😛

Nämen, har tagit mig igenom ett tufft år på jobbet men nu har det äntligen lugnat ner sig. Viljan att starta något eget växer sig starkare också.

Har dejtat en del på senaste, några som verkade lovande men gick inte hela vägen.

Lirar mycket trummor nu, har köpt eltrummor, Roland TD-11KV som jag bankar mycket på och utvecklas. 😄

Typ så tror jag. Hur går allt för dig då killis?

Jo jag mindes det, skönt att det börjat ordna upp sig. Vad skulle du starta eget inom då? Du CAD-ritar fortfarande en del va? Kul med dejtande, det lär nog gå vägen tids nog 🙂 När man minst anar det. Åh, lite avundsjuk. Skulle vilja ha eltrummor också. Bor du i lägenhet? Hur är det med dunkande ner till grannen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Anledningen till att vi nu köpt en bra ordentlig kamera är så att vi kan fota vårt barn ordentligt ☺️ Tycker själv det är kul att se på gamla kort, så man vill ju själv se till att det kommer att fotograferas hela uppväxten.

Asså har du fått barn eller menade du när ni väl får barn? Sorry om jag missat det isåfall. 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag mindes det, skönt att det börjat ordna upp sig. Vad skulle du starta eget inom då? Du CAD-ritar fortfarande en del va? Kul med dejtande, det lär nog gå vägen tids nog 🙂 När man minst anar det. Åh, lite avundsjuk. Skulle vilja ha eltrummor också. Bor du i lägenhet? Hur är det med dunkande ner till grannen?

Nu är jag inne på inredningsprodukter för hemmet, har massa idéer. Jo Caddar ju på jobbet o så, lite hemma med.

Jo bor i läggenhet men har inga under mig så verkar funka, dom över mig har inte skrikit än på några månader såatte. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag inne på inredningsprodukter för hemmet, har massa idéer. Jo Caddar ju på jobbet o så, lite hemma med.

Jo bor i läggenhet men har inga under mig så verkar funka, dom över mig har inte skrikit än på några månader såatte. 😄

Spännande! Hoppas du vågar satsa så småningom. Tror det kan vara hårt jobb men rätt så givande när det börjar gå bra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Örk int citera alla inlägg jag vill kommentera., så ni får tänk lit själva, eller låt bli. ☺️

Jo jag tycker också att Sagan Om Ringen är bättre än Bilbo trilogin. Men Bilbo var ok ändå. 🙂

Känner många som sneglar på kompaktare systemkameror nu. Tror att det är den marknad som kommer att växa och utvecklas mest ett tag framöver. 😎

Lite väl mycket TV-pucken över Sverige Danmark matchen med. Hoppas bägge lagen lyfter sig så att det blir lite roligare JVM spel igen. Det är nog roligare att bara ha sett resultatet i matchen än att ha sett hur dåligt den spelades mellan varven. 😛

Att starta eget är nog alltid kul. Bara man har en bra plan först. Så om man planerat ett tag för att starta det så kan dt ju vara lönt att starta det. 🙂

Så där ja nu har jag blandat och givit lite svar. Någon som känner sig missad? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

sms är nästan lika bra som samtal. samtal är nästan lika bra som verkligen kommunikation. verkligen kommunikation är nästna lika bra som längsta. länsgta är nästan lika bra som kaffe. kaffe är nästna lika bra som wah-wah.

god natt

ord svåra skriva alkohol

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

sms är nästan lika bra som samtal. samtal är nästan lika bra som verkligen kommunikation. verkligen kommunikation är nästna lika bra som längsta. länsgta är nästan lika bra som kaffe. kaffe är nästna lika bra som wah-wah.

god natt

ord svåra skriva alkohol

😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...