Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Tur att vi har experten Slej här så som så gärna kommenterar åt mig här i tråden . ☺️

Ska vi ta 20 00 inlägg eller inte? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Önskar att jag inte började stämma trummorna för nu får jag inte till ljudet på dem alls längre... haha. 😊😱 :ph34r: 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Trummor är trixigt.

Mycket tejp och konstiga grejer brukar det bli innan jag är klar med ett ljud på trummor, men så fattar jag inte hur man skall stämma trummorna heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Trummor är trixigt.

Mycket tejp och konstiga grejer brukar det bli innan jag är klar med ett ljud på trummor, men så fattar jag inte hur man skall stämma trummorna heller.

Jag har både dämpningsringar och gelé kuddar. Men det är själva stämningen som jag inte får till nu. Men övning ger färdighet. Så jag får öva på stämmandet ett tag till. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Den går på tv3 va? Den har inte jag. Skulle aldrig falla mig in att betala extra för reklamkanaler.

Lite så tänker jag med. Men jag trodde att jag hade sportabonemanget på via play. Men tydligen så hade jag inte det.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu tycker jag ni är lite on topic.

Ninja...

Vi får vara det om vi vill! 😠 :angry: 😠 :angry:

Allt för att nå 20 000 kom igen nu!! 😄 :D 😄 :D

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Den här överenskommelsen, gör inte den det möjligt för alla partier utom v och Sd att regera ensamma?

Nej inte direkt. Regeringen är ju två partier ändå. Överenskommelsen gör ju så att alliansens partier har lovat att inte göra gemensam sak under regeringens mandat. Det innebär ju att det åter igen är fritt fram för allianspartierna att samarbeta med regeringen om de vill. Samtidigt så har ju V fått det lättare att få igenom sin politik tillsammans med MP och S.

Skulle Alliansen vinna nästa val så har S V och MP lovat att de inte ska fälla Alliansens budgetar. det ska tydligen lagstiftas om dessa överenskommelser så att det inte blir en liknade situation i landet igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det blir snarare missnöjespartierna som hamnar utanför. En fördel är ju att extrema partier också utesluts från regeringsmöjligheterna . Så SD borde vara glada nu när det blir omöjligt för fundamentalistiska partier att få något inflytande också. 😛

Om man gör ett jättelångt inlägg måste det väl räknas flera gånger?

Eller?

Bara om folk envisas med att påpeka att det inte funkar alls. 😐
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu kan jag inte få ordning på mina guror heller, Tycker att ingen av dem är intonerade alls. 😳

Kanske dags att hitta på något utomhus ett tag då. 😮☺️

Inte ens då...

SLUTA NINJA MIG! :ANGRYNINJA:

Sluta göra så att jag ninjar då... 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan jag inte få ordning på mina guror heller, Tycker att ingen av dem är intonerade alls. 😳

Kanske dags att hitta på något utomhus ett tag då. 😮☺️

Låter ju skitjobbigt att stå ute i kylan och längsta.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Låter ju skitjobbigt att stå ute i kylan och längsta.

Tänkte gå ut med hundarna och kanske beställa en Pizza till hockeyn..
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...