Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Samma som jag tittat på plus Sonys minstingar. Sony eller NX300 lutar det år för mig.

Ah, spännande. Känns nästan som det är lite hugget som stucket, läser man recensioner på typ ljud och bild har alla dom klarat sig rätt så bra. Berätta gärna vilken det blir så småningom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, spännande. Känns nästan som det är lite hugget som stucket, läser man recensioner på typ ljud och bild har alla dom klarat sig rätt så bra. Berätta gärna vilken det blir så småningom!

Du ska väl skaffa en filmkamera om du ska ha barn?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo jag mins när vi lå¨g och lurade på att få PT i tråden m ed. Det var ju därför man loggade in som osynlig, bara för att kunna ninjatillsig några PT om dagen. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag loggar alltid in som synlig. Det är väl därför jag åker ut?

Tror inte att du kommer åka ut. Mats_S har sagt, i PM till mig, att han och de andra abmins inte ska kicka dig igen. Jag tyckte att det var smidigare att prata direkt med Mats än att hålla på¨och tjafsa öppet hår på forumet.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte att du kommer åka ut. Mats_S har sagt, i PM till mig, att han och de andra abmins inte ska kicka dig igen. Jag tyckte att det var smidigare att prata direkt med Mats än att hålla på¨och tjafsa öppet hår på forumet.

tankmain-462850.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...