Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Läste igenom gamla inlägg och har svårt att hålla mig för skratt. xD Typ som när vi alla använde CHAE's avatar och trollade storforat. Och så var det någon som reggade ett konto under namnet "Olbsberg" och trollade tillbaka. 😆

😆😄 De va tider de!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)

Läste igenom gamla inlägg och har svårt att hålla mig för skratt. xD Typ som när vi alla använde CHAE's avatar och trollade storforat. Och så var det någon som reggade ett konto under namnet "Olbsberg" och trollade tillbaka. 😆

🙂

Salt & Vinägerchips...

Ostbågar.

Känner mig såhär...

giphy.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Finns en master där man ställt en gate eller brusreducering för hårt. Originalet låter inte så alls men det brusar mycket mer. Typisk klåpare vid rattarna ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en master där man ställt en gate eller brusreducering för hårt. Originalet låter inte så alls men det brusar mycket mer. Typisk klåpare vid rattarna ...

Om man drar av ca 3,14 så var det en tysk klåpare. Kanske var det hitler.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Den här har jag haft i skallen hela dagen.

Jag tror jag är nära döden... eller så är det dags att skriva en liknande låt själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Länge sedan ja såg en film som faktiskt var bra nu. Däremot har jag hittat flera TV serier som jag gillat. Insterstellar är jag dock sugen på att se. Hoppas den går att se i 3D här på vår lilla bio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...