Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Idag är jag kär i min Yamaha gura igen. Den låter ju ballt ju... inte så snyggt kanske men ballt.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat
😱 Släppte mig just så illa att hundarna började skämmas. 😊
Postat

Idag är jag kär i min Yamaha gura igen. Den låter ju ballt ju... inte så snyggt kanske men ballt.

Ja jag tror att det är en kanongura! DE tror ja!

😄

Postat

260179934884-2.jpg

Går det att stoppa in vanliga singlecoil i den där om man skulle vilja det? Jag menar inte man SKA det utan jag undrar bara rent allmänt om man skulle vilja det fast man kanske inte vill det men jag undrar ändå?

k9 (oregistrerad)
Postat

260179934884-2.jpg

Går det att stoppa in vanliga singlecoil i den där om man skulle vilja det? Jag menar inte man SKA det utan jag undrar bara rent allmänt om man skulle vilja det fast man kanske inte vill det men jag undrar ändå?

Jo det går. Mickaran som sitter där är ju enkelspoliga (som vi säger här i Sverige 😛 ) och den svarta ytan mellan kroppen och micken ät bara en plast list och hör inte till själva micken alls. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Och idag så brusar den knappt alls. Belev lite bättre med en Cry Baby som inte brusade alls. ;Det var min Wah Wah som var boven alltså.

k9 (oregistrerad)
Postat

Aha borde kanske gå då! Vabra!

Jag bjuder 1000 spänn.... 😑☺️😄😎

Jaha! Mem jag ska inte sälja den. Det var inte en länk till just min gitarr det där.
Postat

Jag "tittar" på Ironclad... i bakgrunden. 🤪

Jaha! Mem jag ska inte sälja den. Det var inte en länk till just min gitarr det där.

Ja förstår det bara skojar! 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Insåg det sedan. Kollar på en video debatt mellan SD coh IRM killen med flera. OCh Yahamaar under tiden.

😉

Postat

Insåg det sedan. Kollar på en video debatt mellan SD coh IRM killen med flera. OCh Yahamaar under tiden.

😉

Sånt är intressant ändå!

k9 (oregistrerad)
Postat

Denan vide är en av mina favoritr just nu. Ser ut som att herr SD leker tomat ett tag där. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.