Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Han använder ofta smilfinken " 😉". Det var nog bara det slejnard menade.

😳 Öh det gör han väl inte? 😏
k9 (oregistrerad)
Postat

Trodde han börjat särskriva och stava fel. Haha! 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Ettan. Fredsprismusik. Tog slut nu 😑

Jo :lololololo:

😆

Inte tillräckligt ofta för att få vara jag. 😠
k9 (oregistrerad)
Postat

Menade inget illa iaf.

JO det gjorde du. Ocj jag b lev så deprimerad att jag tänker göra något så drastiskt som att posta en ondskefull kommentar till baks. Ska bar klura ut en bra en....
k9 (oregistrerad)
Postat

Håll i dig här kommer den. Du ska itne tro att vi flörtar med DIG i alla fall. Mouuahh hahh hhaa! Där fick du så att jag teg.

k9 (oregistrerad)
Postat

Strängade om min gamla Yamaha SC400. Den är inte bara snygg den låter ju riktigt skitigt coolt på något konstigt sätt med. 🥰 :wub: 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Sova snart ändå. Måste skotta igen imorn

BITTI

Vi har inte snö alls här än. 😐 Trådigt eftersom jag hade tänkt att åka lite spark efter mina hundar i vinter. 😠
k9 (oregistrerad)
Postat

Åker du spark före hundarna nu då?

😑

Nej, men hundarna sitter bara på sparken och latar sig.
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vilken gitarr! 😄

Jo vist är det snyggt med stator som någon glömt i solen så att de börjat smälta lite? ☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Riktigt nöjd med ljudet i den med. Den brusar som en gammal strata och låter lika nasal som de jobbigaste PRS gitarrerna. Fast att det är en äkta Yamaha. One got to love it! 🥰 :wub: 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.