Neosus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Jag skulle skriva cumming men då blir det lite fel... 😳😱
Zakyath Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 och "You cannot wait it out" måste det vara så? tänker ju att det hänger ihop med andra raden, bara att jag skrivit så av stilistiska skäl. alltså att det blir "you cannot wait out a way of living". "you cannot wait it out, a way of living" tycker jag har lite sämre flöde. kanske borde tänka om de raderna från början också snuskninjad 😆
slejnard Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Fjällröding varte! Hjortron å glass te efterrätt. Inte dumt ☺️
slejnard Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Jag skulle skriva cumming men då blir det lite fel... 😳😱 Inte gott eller 😳
Zakyath Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 och "You cannot wait it out" måste det vara så? tänker ju att det hänger ihop med andra raden, bara att jag skrivit så av stilistiska skäl. alltså att det blir "you cannot wait out a way of living". "you cannot wait it out, a way of living" tycker jag har lite sämre flöde. kanske borde tänka om de raderna från början också snuskninjad 😆 ny tanke; framgår det inte att textraden hänvisar till nästkommande och inte föregående rader?
Neosus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Inte gott eller 😳 Nä inte gott! Fjällröding varte! Hjortron å glass te efterrätt. Inte dumt ☺️ Jätte gott!
D Vibe Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Vi har beställt pizza. Onlinepizza.se är rätt bra grej. 😑
Fidden Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Herrejävlar, men tycker du inte själv att du är lite lik dostojevskij? Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄 Vi har beställt pizza. Onlinepizza.se är rätt bra grej. 😑 Era jävla as. ... eller beställde ni till mig också? Nähepp.. Era jävla as.
Linus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 ny tanke; framgår det inte att textraden hänvisar till nästkommande och inte föregående rader? Ahh, såklart såg jag inte det.
Neosus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Man blir FÖRBANNAD! 😠 ...fast jag vet inte på vad 😮😑
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄 Han ser smart ut,
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄 Men känner du inte igen min avatar? Blomstermålas främste son? Nu blir jag besviken.
D Vibe Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄 Era jävla as. ... eller beställde ni till mig också? Nähepp.. Era jävla as. Du får hålla dig till kruka och kvarg 😑
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Du får hålla dig till kruka och kvarg 😑 Eller kruska och kvarg. Fyller år imorrn.
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Har hittat ett par lurar så nu har har jag ljud, men jävlar vad kass dom är.
Fidden Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Hade också gissat på benno, för det liknar ju honom. Han kanske har nån bror eller nåt, säger jag precis som om jag inte redab googlat på det 😆 Han är namne med pico.
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Hade också gissat på benno, för det liknar ju honom. Han kanske har nån bror eller nåt, säger jag precis som om jag inte redab googlat på det 😆 Han är namne med pico. Men föri helvete. Roger Magnusson. Ett svenskt fotollsgeni.
Naymari Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Insåg nyss att jag kommer missa alla familjemedlemmars födelsedagar i år. Lite synd, men man får fira dem efteråt.
Naymari Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Jao. Efterskott går också. Absolut, inte så farligt egentligen! 🙂
Recommended Posts