Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

och "You cannot wait it out"

måste det vara så? tänker ju att det hänger ihop med andra raden, bara att jag skrivit så av stilistiska skäl. alltså att det blir "you cannot wait out a way of living". "you cannot wait it out, a way of living" tycker jag har lite sämre flöde. kanske borde tänka om de raderna från början också

snuskninjad 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

och "You cannot wait it out"

måste det vara så? tänker ju att det hänger ihop med andra raden, bara att jag skrivit så av stilistiska skäl. alltså att det blir "you cannot wait out a way of living". "you cannot wait it out, a way of living" tycker jag har lite sämre flöde. kanske borde tänka om de raderna från början också

snuskninjad 😆

ny tanke; framgår det inte att textraden hänvisar till nästkommande och inte föregående rader?

Link to comment
Dela på andra sajter

Herrejävlar, men tycker du inte själv att du är lite lik dostojevskij?

Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄

Vi har beställt pizza.

Onlinepizza.se är rätt bra grej. 😑

Era jävla as.

... eller beställde ni till mig också?

Nähepp..

Era jävla as.

Link to comment
Dela på andra sajter

Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄

Men känner du inte igen min avatar? Blomstermålas främste son? Nu blir jag besviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Krypande hårfäste, skägg och påsar under ögonen, visst. men i övrigt, nja. svårt att se vem man själv är lik dock, så om du säger att det är så, är det säkert så 😄

Era jävla as.

... eller beställde ni till mig också?

Nähepp..

Era jävla as.

Du får hålla dig till kruka och kvarg 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade också gissat på benno, för det liknar ju honom. Han kanske har nån bror eller nåt, säger jag precis som om jag inte redab googlat på det 😆

Han är namne med pico.

Men föri helvete. Roger Magnusson. Ett svenskt fotollsgeni.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...