Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo men nu blir jag nog vaken hela natten istället.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Men jag kan ju alltid hänge mig år vintage trådarna i detta forum en stund. 😉

drloop (oregistrerad)
Postat

//forum.studio.se/topic/108257-midi-klick-aer-inte-synkat-med-det-vanliga-klicket-i-cubase/#entry1577325

En av anledningarna varför jag tröttnade på Cubase. Konstiga fel som man fick lösa istället för att lira musik.

k9 (oregistrerad)
Postat

Och nu drar diskussionen i gång.

😑
k9 (oregistrerad)
Postat

http://forum.studio....e/#entry1577325

En av anledningarna varför jag tröttnade på Cubase. Konstiga fel som man fick lösa istället för att lira musik.

Själv har jag faktiskt alldrig haft problem med Cubase. Fast jag känner många som haft det med sina crackade varianter av Cubase iofs.

Ska föröka somna ett par timmar innan jag ska iväg och julhandla.

k9 (oregistrerad)
Postat

KD var nog tvungna att göra något drastiskt för att överleva i riksdagen. Kanske så spräcker de Alliansen med sin nya politik med. Hoppas att de snor många röster från SD men, tappar lika många av sina vanliga väljare, så att de åker ut ur riksdagen ändå. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Det där med politik begriper jag mig inte på.

Det gör ingen, egentligen . 😐
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ska här sovas lite, höres! 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Nämen en rostad macka och the på de

Postat

Julavslutning idag och sen julbord späckat med delar av döda djur. Kadaverfrossa! Får hålla mej till tomtegröten... 😄

Postat

Julavslutning idag och sen julbord späckat med delar av döda djur. Kadaverfrossa! Får hålla mej till tomtegröten... 😄

Va gottt!

Postat

Det där med politik begriper jag mig inte på.

Gör inte politiker heller. 😄

Postat

Gröt vill jag inte ha till jul. Ej heller lutfisk.

Man fattar ju att lutfisk är lätt äckligt om man kastar om bokstäverna i ordet för det blir fislukt.

Är du skinkfantast eller korvnisse? Köttbullare? Sillnörd? Schinkenjäger, kanske... 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Här har snön smält bort igen. Bägge flingorna som kom i förrgår.

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Ska kaffa mig nu så att jag orkar åka till norra Sveriges största musikaffär snart. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Absolut!

Lite tidigt att dricka nu, va?
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad tusan heter trummisen som jag inte kommer på namnet på just nu? Jazztrummisen som är med bland annat Mupparna. 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Det var ju bara att googla The Animal vs ... muppets. 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.