Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nej, inte så mycket. Mina dagar har å andra sidan den här terminen varit:

5.45 uppstigning

7-18 jobb

18-19 matlagning/ätande

19-21 fri hopp och lek

21 läggdags

Orkar inte med så mycket andra aktiviteter. Önskar jag var en person som klarade sig på sex timmars sömn.

Annons
Postat

Nej, inte så mycket. Mina dagar har å andra sidan den här terminen varit:

5.45 uppstigning

7-18 jobb

18-19 matlagning/ätande

19-21 fri hopp och lek

21 läggdags

Orkar inte med så mycket andra aktiviteter. Önskar jag var en person som klarade sig på sex timmars sömn.

Och vad fri hopp och lek bestått av framgår ju.

Postat

Undras vem Den Gode egentligen är... Verkar inte vara "nykomling"... 😏

Postat

Har gjort det flera gånger, och ryser varje gång över all skit jag bajsat ur mig genom åren. xD

Tror de flesta av oss har gjort bort oss här i tråden. Vi har väl till och med varit lite i luven på varandra nån gång, kommer inte ihåg vad det handlade om, men det var säkert urfånigt. xD

Undrar förresten om dingbats kuk-bild ligger kvar.

Postat

Nope, det gjorde den inte, men det beror nog bara på att imageshack bytt struktur. Den blev inte ens modererad 😄

bilden alltså. Kuken kanske blev modererad. Av din moder.

Postat

Tror de flesta av oss har gjort bort oss här i tråden. Vi har väl till och med varit lite i luven på varandra nån gång, kommer inte ihåg vad det handlade om, men det var säkert urfånigt. xD

Undrar förresten om dingbats kuk-bild ligger kvar.

Jag minns en gång, och även om jag inte minns detaljerna så skäms jag fortfarande över det. xD

Postat

Jag minns en gång, och även om jag inte minns detaljerna så skäms jag fortfarande över det. xD

Då minns du absolut mer än mig 😆

Det är för övrigt så jävla jobbigt när man skäms över saker som hände för 100 år sedan och som ingen annan kommer ihåg.

drloop (oregistrerad)
Postat

Så det är nostalängstah idag...

k9 (oregistrerad)
Postat

Slumrade till lite på soffan och tänkte skynda mig iväg innan alla affärer stänger så att jag han handla. Såg nu att jag slumrat till i sju-åtta timmar. Så nu är det bara macken och macken som har öppet. Alltså OK-Q8 och mask Donalds..

Får väl pallra mig dit nu då...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.