Neosus Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Själv sitter jag och funderar på vilken film man ska titta på! Såatte!
slejnard Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Bytte till kobra. Om snö! Såatte! Om du inte sett interstellar så se den! Han har nu buskiga ögonbryn han i kobra!
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Ska du steka bacon? 😳☺️ Jo det ska jag nog också. Mitt ex kommer hit med sin syster och bastar, tydligen. 😐 Tycker mitt ex kunde stanna hemma och skicka hit bara sin syster i stället. 😊😛
Neosus Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 (redigerat) A just ja! Den ska ja se sen! Alltså Interstellar alltså! Redigerat 17 december 2014 av Neosus
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Har två låtar på Spotify. Här en! http://open.spotify....6SttdkhQZbQ0Ovn Har tydligen inte betalat för att hålla mitt Spott aktivt..
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Kollar lite simpsonfilmen. Sett den några gånger. Bra! Kanske dax att se om den igen. Såg nyss South Park filmen. Lite sm å kul den med.
slejnard Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Har tydligen inte betalat för att hålla mitt Spott aktivt.. Int jag heller. Kör gratisversionen. Spotify en fluga kanske? Menar, det mesta finns ju fritt på tuben. 😑 Kanske dax att se om den igen. Såg nyss South Park filmen. Lite sm å kul den med. Har för mig det ska komma en tvåa! A just ja! Den ska ja se sen! Alltså Interstellar alltså! Grymme film. Nu e de om mobiler. Den mobila revolutionen i ettan. Intressant!
Fidden Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Jo det ska jag nog också. Mitt ex kommer hit med sin syster och bastar, tydligen. 😐 Tycker mitt ex kunde stanna hemma och skicka hit bara sin syster i stället. 😊😛 Va fan, tänkte jag innan jag läste en gång till och insåg att de inte skulle hälsa på för att bajsa.
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 E dom snygga? Systrarna alltså? De ser bra ut. Och det räcker för mig. Ganska vältränade med. Och jäkligt roliga i lagom dos. Va fan, tänkte jag innan jag läste en gång till och insåg att de inte skulle hälsa på för att bajsa. 😳😆
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Hälsa KåtNio att han är en mansgris på alla sätt och vis. Vi är så sexiga att han ligger i hallen och slickar på våra skor just nu. Synd för honom att vi fick kall öl och en varm bastu när han får en kall bastu och varma ölslumpar för att hänga ut oss såhär på nätet.
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Hälsa KåtNio att han är en mansgris på alla sätt och vis. Vi är så sexiga att han ligger i hallen och slickar på våra skor just nu. Synd för honom att vi fick kall öl och en varm bastu när han får en kall bastu och varma ölslumpar för att hänga ut oss såhär på nätet. 😮😱 :ph34r: 😳 :blink: 😳😱 :ph34r: 😱
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Det är tydligen tacken för att man lånar ut bastun och dessutom är barnvakt så att de kunde basta i fred. Grrr! 😠 :angry: 😐 :mellow: Nästa gång så får de inte basta utan mig. ☺️
Zakyath Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 (redigerat) 😲 Redigerat 18 december 2014 av Zakyath
Den Gode Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 (redigerat) KD blev först. Redigerat 18 december 2014 av Den Gode
Overkill Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Förra gången du trodde det var nåt på gång var du livrädd som jag minns det. Ja, fy fan. Det måste ha varit nästan exakt fem år sedan. Har du varit här så länge alltså? Tiden går fort. Lite annan situation den här gången. Framför allt lite mer planerat.
Den Gode Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Ja, fy fan. Det måste ha varit nästan exakt fem år sedan. Har du varit här så länge alltså? Tiden går fort. Lite annan situation den här gången. Framför allt lite mer planerat. Det här blir säkert bra. Det blir väl roligt att va vaterfrei?
Den Gode Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Jag har varit här sedan 98 tror jag, mer eller mindre. Nu ska jag åka till linköping och bli studerad.
Overkill Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Det här blir säkert bra. Det blir väl roligt att va vaterfrei? Ja, det ska bli fantastiskt faktiskt.
Overkill Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 I april fyller längsta 10 år. Mitt första inlägg tycks ha varit: Den ser ut som en snopp Grahn 😮
Overkill Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 För övrigt satt jag nog fem minuter och letade efter vilken 10-siffrig kod som gav rätt datumstämpel...
Recommended Posts