Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Ska du steka bacon? 😳☺️

Jo det ska jag nog också. Mitt ex kommer hit med sin syster och bastar, tydligen. 😐 Tycker mitt ex kunde stanna hemma och skicka hit bara sin syster i stället. 😊😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Kollar lite simpsonfilmen. Sett den några gånger. Bra!

Kanske dax att se om den igen. Såg nyss South Park filmen. Lite sm å kul den med.
Postat

Har tydligen inte betalat för att hålla mitt Spott aktivt..

Int jag heller. Kör gratisversionen.

Spotify en fluga kanske?

Menar, det mesta finns ju fritt på tuben. 😑

Kanske dax att se om den igen. Såg nyss South Park filmen. Lite sm å kul den med.

Har för mig det ska komma en tvåa!

A just ja! Den ska ja se sen!

Alltså Interstellar alltså!

Grymme film.

Nu e de om mobiler. Den mobila revolutionen i ettan.

Intressant!

Postat

Jo det ska jag nog också. Mitt ex kommer hit med sin syster och bastar, tydligen. 😐 Tycker mitt ex kunde stanna hemma och skicka hit bara sin syster i stället. 😊😛

Va fan, tänkte jag innan jag läste en gång till och insåg att de inte skulle hälsa på för att bajsa.

k9 (oregistrerad)
Postat

E dom snygga?

Systrarna alltså?

De ser bra ut. Och det räcker för mig. Ganska vältränade med. Och jäkligt roliga i lagom dos.

Va fan, tänkte jag innan jag läste en gång till och insåg att de inte skulle hälsa på för att bajsa.

😳😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Hälsa KåtNio att han är en mansgris på alla sätt och vis. Vi är så sexiga att han ligger i hallen och slickar på våra skor just nu. Synd för honom att vi fick kall öl och en varm bastu när han får en kall bastu och varma ölslumpar för att hänga ut oss såhär på nätet.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hälsa KåtNio att han är en mansgris på alla sätt och vis. Vi är så sexiga att han ligger i hallen och slickar på våra skor just nu. Synd för honom att vi fick kall öl och en varm bastu när han får en kall bastu och varma ölslumpar för att hänga ut oss såhär på nätet.

😮😱 :ph34r: 😳 :blink: 😳😱 :ph34r: 😱
k9 (oregistrerad)
Postat

Det är tydligen tacken för att man lånar ut bastun och dessutom är barnvakt så att de kunde basta i fred. Grrr! 😠 :angry: 😐 :mellow:

Nästa gång så får de inte basta utan mig. ☺️

Postat

Förra gången du trodde det var nåt på gång var du livrädd som jag minns det.

Ja, fy fan. Det måste ha varit nästan exakt fem år sedan. Har du varit här så länge alltså? Tiden går fort. Lite annan situation den här gången. Framför allt lite mer planerat.

Postat

Ja, fy fan. Det måste ha varit nästan exakt fem år sedan. Har du varit här så länge alltså? Tiden går fort. Lite annan situation den här gången. Framför allt lite mer planerat.

Det här blir säkert bra. Det blir väl roligt att va vaterfrei?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.