Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Är det någon som har någon billig elbas, t ex Squiers för 2000 kr? Vore kul med en elbas, men vet inte hur de billiga är. Nån som testat eller har annat tips?

har en squierbas av en precisionmodell som tycks ha gått ut. Den låg i prisklassen du nämner iaf, och är inte instrumentet med högst kvalitet. Den funkar, men det är svårt att få pickupsen att ge en jämn nivå för alla strängar. Kanske ett generellt problem för basar, jag vet inte.

Ångrar iallafall inte att jag köpte den, och börjar nu efter 4 år fundera på om man borde byta strängar xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att SD håller på att gräva sin egen grav. Tror jag.

Såatte... 😑

Med en ekonomisk kalops i ryssland får vi kanske annat att bekymra oss över snart. Det finns ju bara ett sätt att använda den militära kapacitet som snart verkar vara allt dom har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Off topic mest. Dom menar att man inte håller sig till ämnet när man inte godtar den variant av verkligheten som ställs upp i inledningsanförandet, och så blir man varnad.

Skönt med Längstah där allt är within topic - no matter what! 😉😛😄😆😎

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Med en ekonomisk kalops i ryssland får vi kanske annat att bekymra oss över snart. Det finns ju bara ett sätt att använda den militära kapacitet som snart verkar vara allt dom har.

Det kan lika gärna betyda att det blir inbördeskrig i Ryssland med. Om ryska förband inte får sina löner så ligger nog Putin löst. Fast den ryska propagandamaskinen är ju så stark så de hittar väl som vanligt någon att skylla på.

Men vi har ju lite samma ekonomiska läge som innan första-världskriget och samma politiska klimat om innan andra-världskriget, i Europa just nu. Det är väl spännande, va? 😐

Men svenska kronan är mer värd är norska kronan, yeeey (eller?) 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

James Jamerson som var husbasist på Motown bytte aldrig strängar.

Hade han någon som gjorde det åt honom, kanske? 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan lika gärna betyda att det blir inbördeskrig i Ryssland med. Om ryska förband inte får sina löner så ligger nog Putin löst. Fast den ryska propagandamaskinen är ju så stark så de hittar väl som vanligt någon att skylla på.

Men vi har ju lite samma ekonomiska läge som innan första-världskriget och samma politiska klimat om innan andra-världskriget, i Europa just nu. Det är väl spännande, va? 😐

Men svenska kronan är mer värd är norska kronan, yeeey (eller?) 😏

det är enorm skillnad både ekonomiskt och politiskt i europa nu från då.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

det är enorm skillnad både ekonomiskt och politiskt i europa nu från då.

Jo det är inte lika illa just nu men det drar åt det hållet.

Jaha. Jag trodde ni pratade om Flashback.

😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...