Algotezza Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 (redigerat) Spaghetti och vitlökskryddig vegosås till... Gröna saker till... Redigerat 17 december 2014 av Algotezza
Fidden Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Är det någon som har någon billig elbas, t ex Squiers för 2000 kr? Vore kul med en elbas, men vet inte hur de billiga är. Nån som testat eller har annat tips? har en squierbas av en precisionmodell som tycks ha gått ut. Den låg i prisklassen du nämner iaf, och är inte instrumentet med högst kvalitet. Den funkar, men det är svårt att få pickupsen att ge en jämn nivå för alla strängar. Kanske ett generellt problem för basar, jag vet inte. Ångrar iallafall inte att jag köpte den, och börjar nu efter 4 år fundera på om man borde byta strängar xD
Fidden Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Jag tror att SD håller på att gräva sin egen grav. Tror jag. Såatte... 😑 Med en ekonomisk kalops i ryssland får vi kanske annat att bekymra oss över snart. Det finns ju bara ett sätt att använda den militära kapacitet som snart verkar vara allt dom har.
Neosus Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Ja kanske får man uppleva ett tredje världskrig då?
Den Gode Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Pga vad? Off topic mest. Dom menar att man inte håller sig till ämnet när man inte godtar den variant av verkligheten som ställs upp i inledningsanförandet, och så blir man varnad.
Algotezza Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Intressant att Ryssland hade en Rasputin i början av 1900-talet och har en Putin i början av 2000-talet... Putto = liten fet ängel
Algotezza Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Off topic mest. Dom menar att man inte håller sig till ämnet när man inte godtar den variant av verkligheten som ställs upp i inledningsanförandet, och så blir man varnad. Skönt med Längstah där allt är within topic - no matter what! 😉😛😄😆😎
Den Gode Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Ångrar iallafall inte att jag köpte den, och börjar nu efter 4 år fundera på om man borde byta strängar xD James Jamerson som var husbasist på Motown bytte aldrig strängar.
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Med en ekonomisk kalops i ryssland får vi kanske annat att bekymra oss över snart. Det finns ju bara ett sätt att använda den militära kapacitet som snart verkar vara allt dom har. Det kan lika gärna betyda att det blir inbördeskrig i Ryssland med. Om ryska förband inte får sina löner så ligger nog Putin löst. Fast den ryska propagandamaskinen är ju så stark så de hittar väl som vanligt någon att skylla på. Men vi har ju lite samma ekonomiska läge som innan första-världskriget och samma politiska klimat om innan andra-världskriget, i Europa just nu. Det är väl spännande, va? 😐 Men svenska kronan är mer värd är norska kronan, yeeey (eller?) 😏
Neosus Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Off topic mest. Dom menar att man inte håller sig till ämnet när man inte godtar den variant av verkligheten som ställs upp i inledningsanförandet, och så blir man varnad. På FACEBOOK???? 😳 :blink: 😱
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 James Jamerson som var husbasist på Motown bytte aldrig strängar. Hade han någon som gjorde det åt honom, kanske? 😉
Algotezza Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 James Jamerson som var husbasist på Motown bytte aldrig strängar. Hellre en sträng som brast än aldrig byta bas.
Den Gode Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 På FACEBOOK???? 😳 :blink: 😱 Jaha. Jag trodde ni pratade om Flashback.
Zakyath Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Det kan lika gärna betyda att det blir inbördeskrig i Ryssland med. Om ryska förband inte får sina löner så ligger nog Putin löst. Fast den ryska propagandamaskinen är ju så stark så de hittar väl som vanligt någon att skylla på. Men vi har ju lite samma ekonomiska läge som innan första-världskriget och samma politiska klimat om innan andra-världskriget, i Europa just nu. Det är väl spännande, va? 😐 Men svenska kronan är mer värd är norska kronan, yeeey (eller?) 😏 det är enorm skillnad både ekonomiskt och politiskt i europa nu från då.
Algotezza Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Jaha. Jag trodde ni pratade om Flashback. Där ser man... ☺️
Neosus Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Jaha. Jag trodde ni pratade om Flashback. Jasså jaha nu fattar jag,, 😱😊😄
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 det är enorm skillnad både ekonomiskt och politiskt i europa nu från då. Jo det är inte lika illa just nu men det drar åt det hållet. Jaha. Jag trodde ni pratade om Flashback. 😛
slejnard Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Du kan tjäna enormt på ett strängbyte fidden! Blir grym skillnad både i ton och stämning.
k9 (oregistrerad) Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 DE e gott!! Jo hä ä he! pt Post Traumatiskt?? 😲
Recommended Posts