Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Undra vad det är för 21 puckon som bevakar detta ämne.

Haha! Bra fråga. Jag gjorde det själv tills för någon dag sedan. Kollar aldrig min mail så jag vår inga noteringar ändå.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Loggar in och klickar på sluta bevaka detta ämne... så det blir nog svårt. 🙂

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Micke! Vår beräkning är 8 juni, men vi ska på ultraljud i januari och då får man en lite mer sofistikerad och träffsäker prognos. Men där i närheten i alla fall. Det är en sån lång väntan, det är lite enerverande faktiskt. Vi har vetat om det i 2,5 månad nu, och så ska man vänta ett halvår till. Livet alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Våra barn är nu 30, 30 och 26 så det var ett tag sen jag blev pappa. Dock ännu inte far- eller morförälder. Dröjer nog ett tag till.

Så många minnen jag har av semestrar, skolavslutningar - och inte minst utvecklingssamtal - hujedamej! Ja, livet är en mix av ljus och mörker, skratt och tårar. Börjar jag dra i en minnestråd kommer en massa minnen upp, länkade som pärlor på ett pärlband...

Hade jag vetat alla problem och svårigheter och känslor av att inte räcka till som det innebär att vara förälder - hade jag valt det ändå!

Jag säjer som Sven Wollter sa i en intervju: "Man blir länk i en kedja - i ena handen håller man sina föräldrar och i den andra barnen..."

PT på det...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hmm intressant. KD ville inte svara på mina frågor, om vad de tycker om vårt låga KPI, som jag ställde på FB. De gjorde som SD istället: raderade mina inlägg och blockerar mig så att jag inte får skriva där. 😄 Alla andra partier har iallafall försökt att svara. 🙂

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...