Memphis Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Bytte avatar. Nu blev man genast förvirrad och vilsen. Hur ska det här gå.
slejnard Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Kommer gå bra förutom att du tog pagetoppern. Ett kok stryk erbjudes! 😛
Memphis Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 (redigerat) Fotografier på stjärnhimlen är jävligt ball och fascinerande. Såg denna nyss: http://www.fotosidan...019/1441119.htm Tagen med vanlig systemkamera, en slutartid på 20min så den fångar in ljus från fler och fler stjärnor som vi inte kan uppfatta själva med ögat, och så ett motordrivet stativ som följer jordens rotation, så det inte blir suddigt. Så det man ser är vintergatan. Helt galet. Sånt skulle jag vilja pröva. Redigerat 18 januari 2014 av Memphis
Memphis Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Kommer gå bra förutom att du tog pagetoppern. Ett kok stryk erbjudes! 😛 😄
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Nu blev man genast förvirrad och vilsen. Hur ska det här gå. Vet du vem det är? Fick hans autograf en gång.
Neosus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Nu blev man genast förvirrad och vilsen. Hur ska det här gå. Ja hörrö du! Det är bara att lägga ner verksamheten! Det här går int! BANNE MEJ!! 😑
Memphis Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 (redigerat) Vet du vem det är? Fick hans autograf en gång. Inte en susning. Jag är den sista personen du ska fråga om sånt. 😛 Men please tell. Redigerat 18 januari 2014 av Memphis
Neosus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 En stor gul glad smilfink är det enda....eeh...vahettere? Nu tappade jag ordet! 😱
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Borde inte alla här göra en spotifylista med den absoluta favoritmusiken?
Naymari Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Fotografier på stjärnhimlen är jävligt ball och fascinerande. Såg denna nyss: http://www.fotosidan...019/1441119.htm Tagen med vanlig systemkamera, en slutartid på 20min så den fångar in ljus från fler och fler stjärnor som vi inte kan uppfatta själva med ögat, och så ett motordrivet stativ som följer jordens rotation, så det inte blir suddigt. Så det man ser är vintergatan. Helt galet. Sånt skulle jag vilja pröva. Ah, det är riktigt häftigt! Själv är jag en sucker för när de tagit bilder på hårt trafikerade vägar med lång slutartid. Det ser apfränt ut!
CHAE Postat 18 januari 2014 Trådstartare Postat 18 januari 2014 Fotografier på stjärnhimlen är jävligt ball och fascinerande. Såg denna nyss: http://www.fotosidan...019/1441119.htm Tagen med vanlig systemkamera, en slutartid på 20min så den fångar in ljus från fler och fler stjärnor som vi inte kan uppfatta själva med ögat, och så ett motordrivet stativ som följer jordens rotation, så det inte blir suddigt. Så det man ser är vintergatan. Helt galet. Sånt skulle jag vilja pröva. Jävligt coolt! 😮 Nån måste veta. Fidden? Ledtråd blomstermåla. Benno Magnusson? (Tänkte Ålem -> B-måla -> Åtvids FF) Rätt?
CHAE Postat 18 januari 2014 Trådstartare Postat 18 januari 2014 Ah, det är riktigt häftigt! Själv är jag en sucker för när de tagit bilder på hårt trafikerade vägar med lång slutartid. Det ser apfränt ut! Också coolt! Fördröjd utlösning... 😕😊😱🤪😳
Naymari Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Också coolt! Fördröjd utlösning... 😕😊😱🤪😳 Det gillar brudarna! 😱
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Jävligt coolt! 😮 Benno Magnusson? (Tänkte Ålem -> B-måla -> Åtvids FF) Rätt? Nä, men bra nära.
SadamJR Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Det gillar brudarna! 😱 Många här i längsta tenderar att va oskulder upp i hög ålder.
Linus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Rätt höjd sätter jag på andra försöket.. förstår inte riktigt frågan. xDOm jag hade höj-/sänkbart bord hade jag stått och pillat på hissanordningen varje halvtimme xD
Pico Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 [...] pillat på hissanordningen varje halvtimme xD When context matters...
Zakyath Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Fotografier på stjärnhimlen är jävligt ball och fascinerande. Såg denna nyss: http://www.fotosidan...019/1441119.htm Tagen med vanlig systemkamera, en slutartid på 20min så den fångar in ljus från fler och fler stjärnor som vi inte kan uppfatta själva med ögat, och så ett motordrivet stativ som följer jordens rotation, så det inte blir suddigt. Så det man ser är vintergatan. Helt galet. Sånt skulle jag vilja pröva. Följer jordens rotation? Skulle snarare se det übersnabba stativet som skenar genom gatorna
Zakyath Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 skrev en kort/enkel liten låttext inatt. bra/anus? Time seems endless Just keep coming You are coping But you need a pause Torn between the ambition To be something big and something better And to phase out of existence If only for a minute Time seems endless So you waste it You cannot wait out A way of living Until you find your focus To do something big and something better You will not find the slumber A silent mind can give you
Linus Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Jag funderar på raden "Just keep coming"... Om det syftar på tiden skulle jag skriva "It just keeps going".
Zakyath Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 kul att du poängterar det. jag tänkte också på att det var konstigt formulerat. även de sista två textraderna är jag skeptisk till. detta är alltså ett preliminärt utkast utan några revideringar alls. jag ska nog försöka komma på bättre alternativ till både andra raden och sista två
Recommended Posts