Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är det thé time!

Gott! Ska nog göra lite instant ginger här. Har just varit ute och gått en extra timme idag.
Postat

gick för att köra lite marklyft, så fungerar inga kranar på gymmet = inget vatten. det blev ett jobbigt pass. är nu yr. för övrigt har jag slutat med snus idag (tog sista igår). så nu känner jag mig väldigt off

Postat

gick för att köra lite marklyft, så fungerar inga kranar på gymmet = inget vatten. det blev ett jobbigt pass. är nu yr. för övrigt har jag slutat med snus idag (tog sista igår). så nu känner jag mig väldigt off

Håller du fortfarande på och snusar halva månaden?

Postat

nej det var länge sen

nu är tanken att det ska vara över för gott

Lycka till. Funderar på att inhandla det här programmet.

k9 (oregistrerad)
Postat

Lycka till. Funderar på att inhandla det här programmet.

http://youtu.be/828SfZ4ctgk

Skulle nog inte ta emot den om jag så fick den gratis. Kolla efter en bättre lösning 😉
k9 (oregistrerad)
Postat

Tyckte inte att det lär naturligt alls. Hördes för mycket att det var samplade gitarrer där. Finns det kanske något bättre demo med samma mjukvara?

Fast iof så kan du inte var ute efter ett naturligt gitarr bibliotek heller?

Postat

Jag vill ha nåt som låter gitarraktigt. I de andra programmen "strummar" man med två tangenter. Jag får inte till det där. I Guitarist är det mer programerbart, som jag har förstått det.

Postat

Vi har ju en snubbe här på forumet som brukar programmera alla sina instrument. Vad nickar han nu igen? hmm

//forum.studio.se/user/28740-magnusengdahl/

kika på hans låtar och kolla vilka program han använder

Postat

Han verkar använda Shreddage, och då måste man använda Kontakt player som jag inte heller förstår mig på. Det är alltid nåt.

Postat

Jag behöver alltså någon slags autoplay variant när det gäller ackorden eftersom jag bara kan spela väldigt enkla saker numera.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.