Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Regn i Lund. Det öser ner. Skånsk "vinter"...

Har äntligen börjat få lite respons på uppladdade låtar. Så här skrev Mr Fantasmo om låten The Hobbit Voices in Tolkien's Head.

Fucking pretto!!!!!

The buttplug in Bilbos face

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har nog en öroninflammation på G här. 😏

Får man lätt om man först är ute i kylan utan att ha mössa eller öronvärmare och sen kommer in och det är lite för varmt inomhus - och skiftar vara inom- och utomhus lite väl snabbt och ofta.

Jag var öronbarn som liten, min örontrumpet var lite trång. Fortfarande slår det lätt lock för öronen när jag flyger.

Därför började jag spela trombon! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Får man lätt om man först är ute i kylan utan att ha mössa eller öronvärmare och sen kommer in och det är lite för varmt inomhus - och skiftar vara inom- och utomhus lite väl snabbt och ofta.

Jag var öronbarn som liten, min örontrumpet var lite trång. Fortfarande slår det lätt lock för öronen när jag flyger.

Därför började jag spela trombon! 😉

Du skulle valt Oboe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg förresten sista Hobbit-filmen vid midnattspremiären. Bra film, tillfredsställande avslut på Hobbit-trilogin och riktigt trevlig övergång till Sagan om Ringen.

Men ja...jag och Mia var helt övertygade om att Peter Jackson trollade med oss på ett par ställen. Jag ska inte spoila vilka ställen. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Får man lätt om man först är ute i kylan utan att ha mössa eller öronvärmare och sen kommer in och det är lite för varmt inomhus - och skiftar vara inom- och utomhus lite väl snabbt och ofta.

Jag var öronbarn som liten, min örontrumpet var lite trång. Fortfarande slår det lätt lock för öronen när jag flyger.

Därför började jag spela trombon! 😉

Jo jag var också öronbarn. Får fortfarande öroninflammation en gång per år, nästan. 😐 Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Krigar lite politik på FB nu igen. Eftersom KD valt att göra mera aktiv reklam för sig där. Kul att de svarade mig att de inte alls gillar budgeten som de nu går till val på. Det låter ju seriöst.. 😑

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu har jag drabbats av en strejk här hemma. Ingen av mina hundar lyder alls just nu. Tror att jag få gå ut en sväng med dem nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill åxå se hobbit! 😮

Fi fan va halkigt ute! Körde 50-60 hem och då släppte det!!! Dåliga vinterdäck har jag åxå!!!!!

hugaligen

Nu har jag drabbats av en strejk här hemma. Ingen av mina hundar lyder alls just nu. Tror att jag få gå ut en sväng med dem nu.

hugaligen

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill åxå se hobbit! 😮

Fi fan va halkigt ute! Körde 50-60 hem och då släppte det!!! Dåliga vinterdäck har jag åxå!!!!!

Ska se den till jul med sönerna.

PT på det! 🙂

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...