Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

... och om det är så att man inte har samma IP-nummer hela tiden, men alltid gör något liknande vid varje registrering, typ samma lösenord eller mailadress eller så, så brukar det vara något som en admin kan snappa upp.

I en tidigare karriär jag hade var lösenordet bästa sättet att hitta alla multi-konton som vissa näthatare använde.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag undrar om dom någonsin kommer att sluta att slänga ut mig?

jO det är ju konstigt när Mats bad mig hälsa dig att du skulle få komma tillbaks... 😠 :angry: 😠
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det räcker inte bara att surfa inkognito i t ex Chome för att du ska slippa bli kickad då?

Låter kanske lite långsökt och för enkelt på samma gång. Men själv har jag märkt att många ställen där man för rösta bara en gång, så har man kunnat röstat fler om man surfar just så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma lösenord och e-post har jag inte använt. Det som händer är att jag blir portad och får beskedet att jag inte har rätt att se sidan eller nåt liknande. Sen måste jag trixa lite för att kunna ta mig dit och registrera ett nytt konto. Därefter kan jag klara mig nåt dygn eller mindre. En gång tror jag det var 5 minuter.

Jag har ju trott att man känner igen min stil, och att det inte kommer så många nya till längsta, och att man ser mitt nummer och sedan stänger av mig.

Nåja. Vi får väl se.

Vaad menas med att surfa inkognito?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

God morgon. Sovit galet mycket nu. Vakande sent i morse drack kaffe, gick ut med hundarna, somnade när jag kom hem. Vaknade nu. Måste sovit totalt 13- 14 timmar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...