Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

... så kommer ett sånt inlägg som helt vänder allt upponer och är så jävla awesome att man nästan dör av beundran!

Postat

Förresten, typ en vecka och 4 dagar kvar till broken age. Ska bli så jävla najs med ett peka-klickaäventyr av Tim Schafer igen! Har fan på riktigt väntat i 16 år.

Postat

Postar man en besserwisserbild måste man vara besserwissrig.

Tyckte det för stunden kändes överflödigt men du har förstås rätt. Skall sannerligen icket upprepas.

Postat

Orka, jag satte mig o spelade piano en stund. Så bankar grannen i taket. På en fredag klockan nio. 😳 Och här är ändå inte alls lyhört. Vafan.

Har inte riktigt koll. Har du egen lägenhet nu? Själv hade jag knallat en trappa upp.

Postat

Har inte riktigt koll. Har du egen lägenhet nu? Själv hade jag knallat en trappa upp.

Nop, är inneboende i en stor 3:a.

Postat

Då blir fidden glad.

Inget kan rädda den här dagen.

Ett mjölkinferno mötte mig i köket i morse då arlas paketeringsmaskiner uppenbarligen fått spunk. Men det behövdes säkert städas under kylskåpet ändå 😏

Och huvudvärken går säkert över den också.

Postat

Inget kan rädda den här dagen.

Ett mjölkinferno mötte mig i köket i morse då arlas paketeringsmaskiner uppenbarligen fått spunk. Men det behövdes säkert städas under kylskåpet ändå 😏

Och huvudvärken går säkert över den också.

Herrejävlar, men tycker du inte själv att du är lite lik dostojevskij?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.