Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Just ja, k9 - det lät ju jättetungt det där med sömnstörningarna!

En extra godnattkram till dig.

Tack! Men jag är så van vid det att det inte stör mig så mycket.
Link to comment
Dela på andra sajter

intressant tid också 😄

fast jag dömer inte. hade gärna krökat lite nu, om inte alla mina vänner var såna losers som jobbar

Eller hur! Orka idioter med arbete. 😱

Fast jag håller med dig, hade också föredragit att dricka alkohol framför att jobba. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller hur! Orka idioter med arbete. 😱

Fast jag håller med dig, hade också föredragit att dricka alkohol framför att jobba. 😏

Jobbar hellre. Gillar inte alkohol, jo, vissa likörer. Men tror inte det skulle vara så kul att byta ut jobbet mot att dricka likör hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Krökar mest kaffe nuförtiden! 😄

Nåt i stil med Fantomen?

Yay!

In på en bar med sin varg, beställer mjölk när "han går på gatorna som en helt vanlig man"...? :rolleyes:

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det.

När mina barn var små såg vi en film med Fantomen. Kommer inte ihåg så mycket av den, förutom att den elake boven hette Xander Drax - hette väl så enligt principen att ju fler a:n och x i ett namn desto värre bov. Fast i mina öron låter hans namn mer som ett läkemedelsföretag.

Fördelen med att ha barn i en viss ålder är att man kan gå och se tecknade filmer med dem som alibi. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ju twitter och tweetar till ibland. Har kopplat ihop Facebook och twitter. Bra för om jag har förstoppning räcker det med att skriva på den ena så syns det även på den andra. 😄 Men det var tusan var en sida med twitter ser trist ut grafiskt. En enda kaotisk grafikröra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...