slejnard Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Ja dom kan gott va lite schyssta. Det lackar ju mot jul.
k9 (oregistrerad) Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Just ja, k9 - det lät ju jättetungt det där med sömnstörningarna! En extra godnattkram till dig. Tack! Men jag är så van vid det att det inte stör mig så mycket.
The Outcast (oregistrerad) Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Vem är den där Sadam egentligen?
k9 (oregistrerad) Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Stekt lax och ris med pepparrotskräm nu. 🥰
Zakyath Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 intressant tid också 😄 fast jag dömer inte. hade gärna krökat lite nu, om inte alla mina vänner var såna losers som jobbar
slejnard Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Krökar mest kaffe nuförtiden! 😄 Nåt i stil med Fantomen? Yay!
Micke H Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 intressant tid också 😄 fast jag dömer inte. hade gärna krökat lite nu, om inte alla mina vänner var såna losers som jobbar Eller hur! Orka idioter med arbete. 😱 Fast jag håller med dig, hade också föredragit att dricka alkohol framför att jobba. 😏
Algotezza Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Eller hur! Orka idioter med arbete. 😱 Fast jag håller med dig, hade också föredragit att dricka alkohol framför att jobba. 😏 Jobbar hellre. Gillar inte alkohol, jo, vissa likörer. Men tror inte det skulle vara så kul att byta ut jobbet mot att dricka likör hela tiden.
Algotezza Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 (redigerat) Krökar mest kaffe nuförtiden! 😄 Nåt i stil med Fantomen? Yay! In på en bar med sin varg, beställer mjölk när "han går på gatorna som en helt vanlig man"...? Redigerat 12 december 2014 av Algotezza
Algotezza Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Tror det. När mina barn var små såg vi en film med Fantomen. Kommer inte ihåg så mycket av den, förutom att den elake boven hette Xander Drax - hette väl så enligt principen att ju fler a:n och x i ett namn desto värre bov. Fast i mina öron låter hans namn mer som ett läkemedelsföretag. Fördelen med att ha barn i en viss ålder är att man kan gå och se tecknade filmer med dem som alibi. 😏
slejnard Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Det vart älgstek pressad potatis och rödvinssås på det pico!
Algotezza Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Nedlagt denna älg på egen hand? Har ju sett filmen Jägarna så man vet ju en hel del om Norrland. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Glömde äta.. 😏 Får bli en pizza nu istället.. 🥰
Algotezza Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Har ju twitter och tweetar till ibland. Har kopplat ihop Facebook och twitter. Bra för om jag har förstoppning räcker det med att skriva på den ena så syns det även på den andra. 😄 Men det var tusan var en sida med twitter ser trist ut grafiskt. En enda kaotisk grafikröra.
Zakyath Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 skulle råda dig, och alla ni andra som har facebook, att komma in på våran sekt sida https://www.facebook.com/HolyChurchofCoffeanity?ref=aymt_homepage_panel preacher-PT
slejnard Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Nedlagt denna älg på egen hand? Har ju sett filmen Jägarna så man vet ju en hel del om Norrland. 😄 Inte jägare själv men jägarna är inspelad här i Älvsbyn där jag bor 😮
slejnard Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 skulle råda dig, och alla ni andra som har facebook, att komma in på våran sekt sida https://www.facebook.com/HolyChurchofCoffeanity?ref=aymt_homepage_panel preacher-PT Redan med 😑
Algotezza Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Min hyllning till längstha - min längsta låt hittills på 37.26 - använt mest analoga synthar: https://soundcloud.com/algotezza/clouds-crying-an-ocean-of-acid-rain
Recommended Posts