slejnard Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Nymastrad! Blir bra detta men får inte lägga ut gubbarnas musik. 😑
slejnard Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Vart kaffesugen men de e försent på kvällen e de de e de.
Zakyath Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Hitta närmsta Campus. 😑 kan ju höra av mig till andra ekonomistudenter om jag är sugen på att dricka champagne på stureplan med bland de tråkigaste typerna nånsin 😏
SnigelDynamit Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 (redigerat) ()><() (^-^) ? Edit: Min katt går sönder!!!! Laddade upp en ny låt precis. Det blev stort ståhej och folk jublade och slogs för att få en syl i vädret!!!! Inte. Det är ju (nästan) bara jag på hela forumet som kommenterar andras låtar. 😎 Så nu ska jag ladda upp den på alla forum jag känner till. Alla tre. Efter det ska jag utvärdera graden av respons. (Ifs. kan ju graden av respons bero på låten också...men det tänker jag bortse ifrån totalt.) Redigerat 9 december 2014 av SnigelDynamit
Zakyath Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 kan inte se att du lagt upp någonl åt. tror det är så att om du lägger upp i elektronisk musik måste du invänta godkännande av moderator
Zakyath Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 kan inte se att du lagt upp någonl åt. tror det är så att om du lägger upp i elektronisk musik måste du invänta godkännande av moderator
SnigelDynamit Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Aha! Fast det står att den är nedladdad 9 gånger och haft 5 visningar? Laddas låten ned varje gång någon lyssnar på den i den där lilla lila spelaren eller? För då är det jag själv som gjort det... 😛 Nå, jag väntar tålmodigt tills den blir synlig då. Sover de nu då eller? Fast det knappt är natt. De kan väl införa journätter i så fall. 😑 😠😱😊
Zakyath Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 det kan mycket väl vara du som stått för nedladdningarna och visningarna, ja 😄
Fidden Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Känner igen det där. Jag står själv för typ 97% av lyssningarna på allt som jag laddat upp. Men man har ju å andra sidan väldigt bra kontakt med sin(a) fan(s).
k9 (oregistrerad) Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Vad säger man till en som ställer för många frågor? - FAQ you! 🙂 :) 🙂 Det var fucktist ett bra svar.
k9 (oregistrerad) Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 (redigerat) G'morn! I dag vaknade jag till skinande regn och värmande kyla ute. Trött och jävlig skuttade jag pigg som en låda bly och lätt som en bakfull högdräktig noshörning, som somnat i kvicksand, till hundarnas undsättning. Ty jag ämnade söka kunskap, ehuru min stora trötthet, hur vida jag kunde vara dem behjälplig evad som orsakat dem att uppbringa mig ur m in sömn. Å ja bah määh... guuu va ni e jobbiga lixom. Å dom bah.. ah men vi måste faktiskt ut och göra nummer två. Så jag valde att gå upp, starta kaffebryggaren gå ut men hundarna en kortis, bara så att de fick uträtta sitt tarv, Så nu sitter jag här och förbereder mig, med en kopp nybryggd kärlek, för en dag fylld av dagighet. 🙂 Redigerat 10 december 2014 av k9
Fidden Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Ja, det är en väldig onsdagig dag idag får man säga.
k9 (oregistrerad) Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Jo denna dag besitter en hög grad av ons.
slejnard Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 150s ost m salt peppar lök! De du zak! ☺️ Snart testerseminarium. 😑 Teater...
Neosus Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 G'morn! I dag vaknade jag till skinande regn och värmande kyla ute. Trött och jävlig skuttade jag pigg som en låda bly och lätt som en bakfull högdräktig noshörning, som somnat i kvicksand, till hundarnas undsättning. Ty jag ämnade söka kunskap, ehuru min stora trötthet, hur vida jag kunde vara dem behjälplig evad som orsakat dem att uppbringa mig ur m in sömn. Å ja bah määh... guuu va ni e jobbiga lixom. Å dom bah.. ah men vi måste faktiskt ut och göra nummer två. Så jag valde att gå upp, starta kaffebryggaren gå ut men hundarna en kortis, bara så att de fick uträtta sitt tarv, Så nu sitter jag här och förbereder mig, med en kopp nybryggd kärlek, för en dag fylld av dagighet. 🙂 😆 150s ost m salt peppar lök! De du zak! ☺️ Snart testerseminarium. 😑 Teater... 150 gram ost med salt?? Fyfan...vagott!! ☺️
Algotezza Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Onsdag idag. LilleLördag. Gräsänkling tom fredag. Går väl det med. Har sällskap av Ernst K i morgon på TV4. ☺️
Algotezza Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Ur mina memoarer (folk i min ålder fattar vad det handlar om, tror jag): "Jag debuterade på ett offentligt forum 1967 i Svenska MAD, Lasse O'Månssons tidning, på avdelningen Forum för Fårskallar. Kan konstatera att jag inte nått så mycket längre idag." Jag hade ett tag alla årgångar av Svenska MAD och HjäLP från hela 60-talet och till och med 1979. Värda en förmögenhet idag,skulle jag tro, men min lillebrorsa skingrade tyvärr denna digra samling för världens alla vindar. Jag blev dock överlycklig häromdagen när jag såg att Egmont gett ut tre nummer från 1961 i en samlad utgåva. Den bara stod där med Alfred E Neumann vänligt leende på framsidan och ville bli köpt av mig. Läser den på gymmet nu när jag tränar. Alfred E Neumanns syrra?
Algotezza Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Nu sticker jag hem! Tänkte ta pasta och vegofärs i kväll. Riven parmesan till som frugan köpt i Milano häromveckan. Var där på EU-projekt med jubbet.
Recommended Posts