Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

()><()

(^-^)

?

Edit: Min katt går sönder!!!!

Laddade upp en ny låt precis. Det blev stort ståhej och folk jublade och slogs för att få en syl i vädret!!!!

Inte.

Det är ju (nästan) bara jag på hela forumet som kommenterar andras låtar. 😎

Så nu ska jag ladda upp den på alla forum jag känner till. Alla tre. Efter det ska jag utvärdera graden av respons.

(Ifs. kan ju graden av respons bero på låten också...men det tänker jag bortse ifrån totalt.)

Redigerat av SnigelDynamit
Link to comment
Dela på andra sajter

Aha!

Fast det står att den är nedladdad 9 gånger och haft 5 visningar? Laddas låten ned varje gång någon lyssnar på den i den där lilla lila spelaren eller? För då är det jag själv som gjort det... 😛

Nå, jag väntar tålmodigt tills den blir synlig då. Sover de nu då eller? Fast det knappt är natt. De kan väl införa journätter i så fall. 😑

😠😱😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

G'morn!

I dag vaknade jag till skinande regn och värmande kyla ute. Trött och jävlig skuttade jag pigg som en låda bly och lätt som en bakfull högdräktig noshörning, som somnat i kvicksand, till hundarnas undsättning. Ty jag ämnade söka kunskap, ehuru min stora trötthet, hur vida jag kunde vara dem behjälplig evad som orsakat dem att uppbringa mig ur m in sömn. Å ja bah määh... guuu va ni e jobbiga lixom. Å dom bah.. ah men vi måste faktiskt ut och göra nummer två.

Så jag valde att gå upp, starta kaffebryggaren gå ut men hundarna en kortis, bara så att de fick uträtta sitt tarv, Så nu sitter jag här och förbereder mig, med en kopp nybryggd kärlek, för en dag fylld av dagighet. 🙂

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

G'morn!

I dag vaknade jag till skinande regn och värmande kyla ute. Trött och jävlig skuttade jag pigg som en låda bly och lätt som en bakfull högdräktig noshörning, som somnat i kvicksand, till hundarnas undsättning. Ty jag ämnade söka kunskap, ehuru min stora trötthet, hur vida jag kunde vara dem behjälplig evad som orsakat dem att uppbringa mig ur m in sömn. Å ja bah määh... guuu va ni e jobbiga lixom. Å dom bah.. ah men vi måste faktiskt ut och göra nummer två.

Så jag valde att gå upp, starta kaffebryggaren gå ut men hundarna en kortis, bara så att de fick uträtta sitt tarv, Så nu sitter jag här och förbereder mig, med en kopp nybryggd kärlek, för en dag fylld av dagighet. 🙂

😆

150s ost m salt peppar lök! De du zak! ☺️

Snart testerseminarium. 😑

Teater...

150 gram ost med salt??

Fyfan...vagott!! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Ur mina memoarer (folk i min ålder fattar vad det handlar om, tror jag):

"Jag debuterade på ett offentligt forum 1967 i Svenska MAD, Lasse O'Månssons tidning, på avdelningen Forum för Fårskallar. Kan konstatera att jag inte nått så mycket längre idag."

Jag hade ett tag alla årgångar av Svenska MAD och HjäLP från hela 60-talet och till och med 1979. Värda en förmögenhet idag,skulle jag tro, men min lillebrorsa skingrade tyvärr denna digra samling för världens alla vindar. Jag blev dock överlycklig häromdagen när jag såg att Egmont gett ut tre nummer från 1961 i en samlad utgåva. Den bara stod där med Alfred E Neumann vänligt leende på framsidan och ville bli köpt av mig. Läser den på gymmet nu när jag tränar.

136080.jpg

Alfred E Neumanns syrra?

images.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...