Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Känns lite mysigt just nu bara. Mina hundar blir ju så gosiga och lydiga när jag är lite sjuk med, så det gör inte mig något att vara lite krasslig just nu. 🙂

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kommer inte på något som är värt att posta här just nu. Så jag ber att få återkomma senare.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har något viktigt att posta!

Det är en fråga:

Är det natt nu?? 😲

Det beror ju på vilken tidszon man är i också. Eller vilken planet man bor på. Kanske kan vissa ha en syn på vad natt är än jag har, så jag vet inte om jag är sakkunnig nog att svara på den frågan. Zak kanske vet?

Ska själv sova efter nyheterna..

Bombdrama på Arlanda???!!!

k9 (oregistrerad)
Postat

G'natt alla söta! 🥰 :wub:

Postat

Natt nu? Vilken tidszon lever ni i? Har midnattssolen gått ner nu? 😑 I Lund är det kväll. Ska kolla sista delen av Line of Duty straxelistrax, på SVTr.

Postat

Vad säger man till en som ställer för många frågor?

- FAQ you! 🙂 :) 🙂

Postat

Är Maj Gadd, Eric Gadds mamma? Är det därför mina elever går och säjer Å, Maj Gadd? För att liksom tacka henne för Eric? 😕

Postat

Är Maj Gadd, Eric Gadds mamma? Är det därför mina elever går och säjer Å, Maj Gadd? För att liksom tacka henne för Eric? 😕

Jag tror att du har något på spåret där... *klurarvidare*

drloop (oregistrerad)
Postat

god natt!

varför ska det vara så svårt att styra upp utgångar på onsdagar!!

Vilket ljudkort har du?

Nämen en PT till.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.