k9 (oregistrerad) Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Känns lite mysigt just nu bara. Mina hundar blir ju så gosiga och lydiga när jag är lite sjuk med, så det gör inte mig något att vara lite krasslig just nu. 🙂
Fidden Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 stämma gitarren gör jag bara på julafton ☺️ Ah, julstämning.
k9 (oregistrerad) Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Kommer inte på något som är värt att posta här just nu. Så jag ber att få återkomma senare.
SnigelDynamit Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Jag har något viktigt att posta! Det är en fråga: Är det natt nu?? 😲
SnigelDynamit Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Nu då? Eller nu kanske? Jag måste veta eftersom jag tänkte sova då.
Zakyath Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 (redigerat) kätteri i coffeeanity 😠 Redigerat 9 december 2014 av Zakyath
k9 (oregistrerad) Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Jag har något viktigt att posta! Det är en fråga: Är det natt nu?? 😲 Det beror ju på vilken tidszon man är i också. Eller vilken planet man bor på. Kanske kan vissa ha en syn på vad natt är än jag har, så jag vet inte om jag är sakkunnig nog att svara på den frågan. Zak kanske vet? Ska själv sova efter nyheterna.. Bombdrama på Arlanda???!!!
Zakyath Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 god natt! varför ska det vara så svårt att styra upp utgångar på onsdagar!!
Algotezza Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Natt nu? Vilken tidszon lever ni i? Har midnattssolen gått ner nu? 😑 I Lund är det kväll. Ska kolla sista delen av Line of Duty straxelistrax, på SVTr.
Algotezza Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Vad säger man till en som ställer för många frågor? - FAQ you! 🙂 :) 🙂
Zakyath Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 solnedgång i stockholm var strax innan tre idag 🙁 Vad säger man till en som ställer för många frågor? - FAQ you! 🙂 :) 🙂 😆
Algotezza Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Är Maj Gadd, Eric Gadds mamma? Är det därför mina elever går och säjer Å, Maj Gadd? För att liksom tacka henne för Eric? 😕
Neosus Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Är Maj Gadd, Eric Gadds mamma? Är det därför mina elever går och säjer Å, Maj Gadd? För att liksom tacka henne för Eric? 😕 Jag tror att du har något på spåret där... *klurarvidare*
drloop (oregistrerad) Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 god natt! varför ska det vara så svårt att styra upp utgångar på onsdagar!! Vilket ljudkort har du? Nämen en PT till.
Zakyath Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Vilket ljudkort har du? Nämen en PT till. inte den typen av utgångar 😏
Naymari Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 god natt! varför ska det vara så svårt att styra upp utgångar på onsdagar!! Hitta närmsta Campus. 😑
Recommended Posts