Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Skitcoooooolt Zakyath och DrLoop!

Jag vill också kunna spela instrument bara så där. (Bara så där eftersom jag aldrig någonsin kommer orka öva tills jag faktiskt kan spela bara så där.)

Är det natt nu? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Han satt nyvaken och lite frusen. Trött och hungrig var han med. Även denna morgonen

Hur många gånger hade han inte känt sig just såhär? Men snart var det som tur var kaffestund.

Sega dagar på jobbet hörde till vardagen. Kaffet var inte det godaste men det var gratis därför bryggdes det kaffe så att kaffepannan glöder på jobbet.

(Början på min nya bok. Kaffetåren heter den.)

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fi fan va bra! Jag köper! 😄

Bra! Jag har räknat ut att jag kommer att klara mig på 200 000 medans jag skriver den så jag skickar en faktura till dig nu då. 🙂 Så har du köpt rätten till att publicera den. 😎

Eller var det inte så du menade? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Shhhhhh! Det behövde ju inte min framtida finansiär veta... omoraliskt av dig att posta sådant... eller det var kanske moraliskt...med Slej iofs.... 😮🙁

Varför hatar du mig så NEEEEEOOOOOOO!!!!! 🙁 :( 🙁 :( 😱 :ph34r: 😱 :ph34r:

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Skitcoooooolt Zakyath och DrLoop!

Jag vill också kunna spela instrument bara så där. (Bara så där eftersom jag aldrig någonsin kommer orka öva tills jag faktiskt kan spela bara så där.)

Är det natt nu? 😳

😳 Nej det är det inte men ja det var det. 😲 Sluta ställa så svåra frågor 😠 Man blir ju så förvirrad. 🤪
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Själv så har jag tydligen blivit katt. Det enda jag äter just nu är lax. Stekt lax med ris och pepparrotskräm. 😮 :o Men det är ju så gott! 🥰 :wub: Har säkert någon form av vitamin eller mineralbrist. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om jag ska äta eller sova middag. Någon som vill köpa lite feber? 😐

Du måste äta först så du kan siva middag sedan!

...hur smakas Feber? 😳😱

*vad betyder siva?

PT på de!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...