drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Så där, då har jag sidechainat baskaggen med Precisonbasspåret. Mycket bättre 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 (redigerat) Jag har råkat länka mitt högra ben med en träningsvärk i låret och mitt vänstra ben med träningsvärk i vaden... har promenerat och gjort tåhävningar barra. Inte samtidigt dock. Redigerat 8 december 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 😮 Oj nu är jag för öppen i ett öppet media igen. Lider av en sömnstörning om någon undrar över mitt förra inlägg. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 det var då en väldans märklig träningsvärk 😆 Jo måste vara en sträckning i låret... Eller så kan jag vara påväg att få kramp i det efter som jag känner mig så yr och trött helt plötsligt. Inte lätt att bli gammal. Särskilt när man blir gammal innan man är gammal..
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Öhhhhhh ...äääääh.. men..eh.. .så att'e... g'natt då! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Kul!Det inlägg som jag ångrade lite att jag skrev hamnade inte ens här.... 😳 :blink: 😳😱 :ph34r: 😱
Neosus Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 😄😛 Jag funderar banne mej på att köpa AC/DC! JAPP!! 😑
Fidden Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 den får mer cred än den är värd för att det är massa kvinnor med! inte något fel med att det är kvinnor med, men det gör inte serien bättre är ett underhållningsperspektiv! jag tycker den är kanon. fast å andra sidan fastnade jag framför hem till byn igår, så det säger nog inte så mycket xD
Zakyath Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 jag tycker den är kanon. fast å andra sidan fastnade jag framför hem till byn igår, så det säger nog inte så mycket xD 😆 ok att springa hjälpte inte mycket mot träningsvärken ...
Zakyath Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 nä det hjälper då inte, om man ska lita på modern forskning. äta och sova är det bästa mot träningsvärk
Neosus Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Stretcha gör man innan träning och efter träning. ...men vem orkar det? ....jag orkar inte ens träna! 😳😱😊
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 nä det hjälper då inte, om man ska lita på modern forskning. äta och sova är det bästa mot träningsvärk Skönt.
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Kör lite trummor, börja likna nåt nu faktiskt. Your browser does not support the HTML5 audio tag
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 (redigerat) Man skall inte fega med reverb, det gör bara amatörer... 😉 Låter bra i mixen, kanske lite för blött för sig själva. Redigerat 8 december 2014 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 nä det hjälper då inte, om man ska lita på modern forskning. äta och sova är det bästa mot träningsvärk Det enda jag stretcha är nog samples.
Zakyath Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Det enda jag stretcha är nog samples. det är en bra attityd! Man skall inte fega med reverb, det gör bara amatörer... 😉 Låter bra i mixen, kanske lite för blött för sig själva. det har du säkert rätt i. dina mixar brukar ju låta bra.
Zakyath Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag det är svårt att sjunga. men sakta men säkert sitter det. bortsett från de ljusaste tonerna. de vet jag inte hur man kommer åt än.
slejnard Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Yo! Konsert vart lyckad! 😮 Här ett reportage. Jag syns på bild. ☺️ http://alvsbynews.se/2014/12/konsert-att-minnas-kristian-anttila/
slejnard Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag det är svårt att sjunga. men sakta men säkert sitter det. bortsett från de ljusaste tonerna. de vet jag inte hur man kommer åt än. kraftigt på g är du! Låter gott! ljusa tonerna kommer, bara köra på.
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag det är svårt att sjunga. men sakta men säkert sitter det. bortsett från de ljusaste tonerna. de vet jag inte hur man kommer åt än. Det där kan bli riktigt coolt. Yo! Konsert vart lyckad! 😮 Här ett reportage. Jag syns på bild. ☺️ http://alvsbynews.se...istian-anttila/ Du ser allvarlig ut.
Neosus Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Yo! Konsert vart lyckad! 😮 Här ett reportage. Jag syns på bild. ☺️ http://alvsbynews.se...istian-anttila/ Va skojjigt!
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 (redigerat) Nåt sånt här skulle jag gjort. Zakyath! Stäm gitarren så jag kan lägga en bas utan att behöva stämma om... 😠 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 8 december 2014 av drloop
Neosus Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag det är svårt att sjunga. men sakta men säkert sitter det. bortsett från de ljusaste tonerna. de vet jag inte hur man kommer åt än. Coolt! Nåt sånt här skulle jag gjort. Zakyath! Stäm gitarren så jag kan lägga en bas utan att behöva stämma om... 😠 Your browser does not support the HTML5 audio tag Ännu coolare!
Zakyath Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 spännande! själv hade jag tänkt mig något enklare med virveln på tvåan å fyran. får se var jag landar stämma gitarren gör jag bara på julafton ☺️
Recommended Posts