Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Igår köpte jag en surfplatta från HongKong. Bara 512MB RAM och 800x480 i upplösning, men den har Android 4.2, minneskortsläsare och massa annat.

295 kr inkl. frakt!

Hur är det med SadamJR då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror tentan gick väl 😄

Gött Zak!

Jag ryser vid tanken av tentor. Så jälla gött o slippa.

Vi hade bara 4-timmars tentor på högskolan och det var alltid samma sak; jag hann aldrig klart och fick till o från kramp i handen xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Har insett hur jävla dålig hållning jag har. Nackdelen av att inte träna antar jag.

Nja, har inte med träning att göra tror jag. Har tränat i flera år men får fortfarande tänka och jobba på hållningen. Man sjunker lätt ihop och sträcker inte på ryggen, det är ju en statisk träning, vilket man sällan tränar på gym. Så det e nog bara att ändra hållningen så ofta man kan tills det går av sig själv.

Sen är det förstås inte fel att träna på gym heller! 😛 Gör säkert någon skillnad förstås. Bra för hälsan också.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har just fått ett höj-/sänkbart skrivbord på jobbet... galet skönt att få stå och jobba under delar av arbetsdagen.

Erkänn, hur många gånger om dagen står du plötsligt och justerar höjden nu? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Erkänn, hur många gånger om dagen står du plötsligt och justerar höjden nu? 😛

Blir vanligtvis ett eller två "ståpass" per dag och då 1 till 2 timmar totalt kanske. Vissa dagar blir det mycket att stå ändå förstås, inga nifty skrivbord i serverrummet liksom, men det är väl just de där dagarna som man lätt blir sittandes hela tiden som det är skönt att få sträcka på benen.

Rätt höjd sätter jag på andra försöket.. förstår inte riktigt frågan. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår köpte jag en surfplatta från HongKong. Bara 512MB RAM och 800x480 i upplösning, men den har Android 4.2, minneskortsläsare och massa annat.

295 kr inkl. frakt!

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just fått ett höj-/sänkbart skrivbord på jobbet... galet skönt att få stå och jobba under delar av arbetsdagen.

Nice. Har också en sån, kan väl inte erkänna att jag utnyttjar den så hemskt flitigt men ibland så xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Funtar på om man skulle unna sig en virre lite senare. Var ett tag sedan! ☺️

Fick smaka på en sort nyligen som jag verkligen gillade, hette Singelton, skotsk single malt. Sådär härligt lagom rökig så man kan njuta.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...