Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

NU har jag skaffat netflix.

Spännande!

Tycker att Netflix har blivit bättre än Viaplay. Om man inte vill ha sport iofs för då är det ju Viaplay som gäller. Kolla Orange Is The New Black på Netflix.

Gillar du mörka kriminaldrama så kolla på The Killing med.

Welcome to Sweden är också ganska kul om du inte sett den på TV.

Brukar ni skicka julkort?

Nej, men jag brukar få en massa. 😊

Yay! 😄

Ney

😉😄
k9 (oregistrerad)
Postat

blev lite marklyft och annat gjort idag iaf. kändes bra. tänkte försöka hålla igång med träningen nu. får se hur det går.

Ofta så är ju bara att komma igång mera jobbigt än att fortsätta när man väl har startat. Så du är redan där och behöver bara fortsätta utan att sluta med det... typ... 😏🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

American Horror Story är det också men del hud i. Men den serien är riktigt mörk, och sjukt rörig, men jag blev fängslad av den ändå. Säsong två är sjukt rörig men kul ändå.

k9 (oregistrerad)
Postat

Gillade inte Prometheus. Fast det var lite kul att se den på 3D-bio iofs. Hoppas du gillar den bättre.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur många längsta-sidor kommer vi upp i innan nyår tror ni? Klarar vi 1 000? 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Så staplas ju bara inläggen... 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

American är ganska usel, men jag gillade den ändå. Kanske för de politiska undertonerna i produktionen. 😏

Postat

blev lite marklyft och annat gjort idag iaf. kändes bra. tänkte försöka hålla igång med träningen nu. får se hur det går.

Har nyligen också börjat träna. Kört i 2 veckor nu!
k9 (oregistrerad)
Postat

Orange har ju fått lysande kritik av många med. Men smaken är som baken...

Postat

Orange har ju fått lysande kritik av många med. Men smaken är som baken...

den får mer cred än den är värd för att det är massa kvinnor med! inte något fel med att det är kvinnor med, men det gör inte serien bättre är ett underhållningsperspektiv!

k9 (oregistrerad)
Postat

Hyfsad film. Vart lite väl på sina håll. Kunde vart bättre!

Totem:

😑

☺️

😄

😳

🤪

k9 (oregistrerad)
Postat

Somnade på soffan och vaknade i sängen.... 😕 kommer inte ihåg att jag gick ner och la mig alls.. 🙂 . .så jag kanske bara drömde att jag just sov... 😲 ...eller 😱 ALIENS!!!! ⚠️ ⚠️ ⚠️

Hot Stuff (oregistrerad)
Postat

Herrskap och tjänstefolk var en bra serie.

k9 (oregistrerad)
Postat

Kommer inte ens ihåg vad det var för serie. 😲

Hot Stuff (oregistrerad)
Postat

Med Hudson.

pmhudson.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Fick lite Downton Abbey vibbar av den bilden. Fast det är Downton som är senast av den iofs.

Hot Stuff (oregistrerad)
Postat

Fick lite Downton Abbey vibbar av den bilden. Fast det är Downton som är senast av den iofs.

Det är något liknande fast från 70-talet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.