Zakyath Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 nu för tiden skickar man väl jul-snaps istället snaps som i snapchat inte som i supande
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 NU har jag skaffat netflix. Spännande! Tycker att Netflix har blivit bättre än Viaplay. Om man inte vill ha sport iofs för då är det ju Viaplay som gäller. Kolla Orange Is The New Black på Netflix. Gillar du mörka kriminaldrama så kolla på The Killing med. Welcome to Sweden är också ganska kul om du inte sett den på TV. Brukar ni skicka julkort? Nej, men jag brukar få en massa. 😊 Yay! 😄 Ney 😉😄
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 blev lite marklyft och annat gjort idag iaf. kändes bra. tänkte försöka hålla igång med träningen nu. får se hur det går. Ofta så är ju bara att komma igång mera jobbigt än att fortsätta när man väl har startat. Så du är redan där och behöver bara fortsätta utan att sluta med det... typ... 😏🙂
Neosus Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Orange Is The New Black ska jag kolla på! 😎 Thanx!
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 American Horror Story är det också men del hud i. Men den serien är riktigt mörk, och sjukt rörig, men jag blev fängslad av den ändå. Säsong två är sjukt rörig men kul ändå.
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Gillade inte Prometheus. Fast det var lite kul att se den på 3D-bio iofs. Hoppas du gillar den bättre.
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Hur många längsta-sidor kommer vi upp i innan nyår tror ni? Klarar vi 1 000? 😛
slejnard Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Hyfsad film hittills iaf. Inga spoilers tack! 😄 Vi hinner lätt 10000000 sidor. Nu skriver vi! 😛
Zakyath Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 tyckte då både orange is the new black å american horror story var ganska usla!
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 American är ganska usel, men jag gillade den ändå. Kanske för de politiska undertonerna i produktionen. 😏
Naymari Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 blev lite marklyft och annat gjort idag iaf. kändes bra. tänkte försöka hålla igång med träningen nu. får se hur det går. Har nyligen också börjat träna. Kört i 2 veckor nu!
k9 (oregistrerad) Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Orange har ju fått lysande kritik av många med. Men smaken är som baken...
Zakyath Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Har nyligen också börjat träna. Kört i 2 veckor nu! bra! blir det några marklyft?
Zakyath Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Orange har ju fått lysande kritik av många med. Men smaken är som baken... den får mer cred än den är värd för att det är massa kvinnor med! inte något fel med att det är kvinnor med, men det gör inte serien bättre är ett underhållningsperspektiv!
slejnard Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Hyfsad film. Vart lite väl på sina håll. Kunde vart bättre! Totem: 😑 ☺️ 😄
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Hyfsad film. Vart lite väl på sina håll. Kunde vart bättre! Totem: 😑 ☺️ 😄 😳 🤪
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Somnade på soffan och vaknade i sängen.... 😕 kommer inte ihåg att jag gick ner och la mig alls.. 🙂 . .så jag kanske bara drömde att jag just sov... 😲 ...eller 😱 ALIENS!!!! ⚠️ ⚠️ ⚠️
Hot Stuff (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Herrskap och tjänstefolk var en bra serie.
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Kommer inte ens ihåg vad det var för serie. 😲
k9 (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Fick lite Downton Abbey vibbar av den bilden. Fast det är Downton som är senast av den iofs.
Hot Stuff (oregistrerad) Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Fick lite Downton Abbey vibbar av den bilden. Fast det är Downton som är senast av den iofs. Det är något liknande fast från 70-talet.
Recommended Posts