Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

NU har jag skaffat netflix.

Spännande!

Tycker att Netflix har blivit bättre än Viaplay. Om man inte vill ha sport iofs för då är det ju Viaplay som gäller. Kolla Orange Is The New Black på Netflix.

Gillar du mörka kriminaldrama så kolla på The Killing med.

Welcome to Sweden är också ganska kul om du inte sett den på TV.

Brukar ni skicka julkort?

Nej, men jag brukar få en massa. 😊

Yay! 😄

Ney

😉😄
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

blev lite marklyft och annat gjort idag iaf. kändes bra. tänkte försöka hålla igång med träningen nu. får se hur det går.

Ofta så är ju bara att komma igång mera jobbigt än att fortsätta när man väl har startat. Så du är redan där och behöver bara fortsätta utan att sluta med det... typ... 😏🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

American Horror Story är det också men del hud i. Men den serien är riktigt mörk, och sjukt rörig, men jag blev fängslad av den ändå. Säsong två är sjukt rörig men kul ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Orange har ju fått lysande kritik av många med. Men smaken är som baken...

den får mer cred än den är värd för att det är massa kvinnor med! inte något fel med att det är kvinnor med, men det gör inte serien bättre är ett underhållningsperspektiv!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Somnade på soffan och vaknade i sängen.... 😕 kommer inte ihåg att jag gick ner och la mig alls.. 🙂 . .så jag kanske bara drömde att jag just sov... 😲 ...eller 😱 ALIENS!!!! ⚠️ ⚠️ ⚠️

Link to comment
Dela på andra sajter

Hot Stuff (oregistrerad)

Fick lite Downton Abbey vibbar av den bilden. Fast det är Downton som är senast av den iofs.

Det är något liknande fast från 70-talet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...