Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Oj, en ofrivillig PT... 😄

Det blir två minuter i utvisningsbåset på det. Tekning i defensiv-zon med. 😑

eller så får du ta en kopp kaffe. Välj själv. 😑

Gott va 😄

Algot va? ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Kapitel 4.

När jag kom fram till Linköping, hade mitt anslutande tåg redan avgått. Jag beslutade mig då för att åka med en station till till norrköping och hoppades på att snabbtåget jag satt på skulle hinna åka ifatt pendeltåget till västerås, som även det passerar norrköping. Eftersom denna strategi fungerade, med 30 sekunders marginal till och med, bestämde jag mig för att det var en särdeles bra dag. Även det var ett bra beslut, eftersom det var fredag. Och julbord. Eller julgala närmare bestämt. Och inte ens det faktum att Pernilla Wahlgren skulle vara med på julgalan kunde lägga sordin på stämningen.

Eller bara lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

I juletider lägger man inte sardin på stämningen utan lutfisk - även kallad fislukt.

Jag minns fortfarande när P Wahlgren och hela hennes familj fanns på schampoflaskan på badkarskanten där hemma och gjorde reklam för schampot Family Fresh. Var nog nån gång på 70-talet.. Schollin-Wahlgren var väl den fräääschaste familjen man kunde hitta på den tiden. Därför tänker jag alltid på schampo när jag ser P Wahlgren. Fräääschast idag är väl familjen Levengood-Gardell.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hot Stuff (oregistrerad)

Och inte ens det faktum att Pernilla Wahlgren skulle vara med på julgalan kunde lägga sordin på stämningen.

Hon är en MILF, säger hon.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu har jag förspel så att jag kan få mig lite kärlek.

(Nu brygger jag kaffe så att jag kan dricka kaffe [översättning för dem som inte hänger här så mycket] )

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Försöker låta bli att lyssna på en låt. Låt. Bli. Att. Lyssna. På. Den.

För då tröttnar jag och då blir den aldrig klar - eller ens semiklar.

LÅT BLI!!

Inte lyssna.

Haha! Jag har lite samma problem med min gitarr. Har några bra idéer som jag inte kan para ihop alls. Som tur är så går vi in i studion i början på året för att spela in en låt. Tror att den gitarristen jag ska jobba med kan knyta ihop mina idéer och få dem att växa.
Link to comment
Dela på andra sajter

Hot Stuff (oregistrerad)

Är hon inte GMILF också, eller...?

Hon sa MILF i en intervju, men jag vet inte var gränsen går?

Link to comment
Dela på andra sajter

Zak, kan du inte göra sen anmälan eller något? Kanske är högt tryck på kurserna du vill läsa, men på våra kurser är det inte så noga.

Kolla om du inte kan hitta en studievägledare som kan trolla lite för din räkning, Zak.

denna termin var det 700 som sökte till kursen, 100 som blev antagna. ska besöka syo på måndag tänkte jag, men jag är inte optimistisk

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...