Algotezza Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Hur får man in Youtube direkt o inte som länk bara?
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Varje morgon vid sjutiden sedan lång tid tillbaka gör en massa råkor och kajor en flyguppvisning där vi bor i Lund. Mysko. De väntar nog på rätt vindar för att flyga utrikes nu. Själv har jag skator som började bygga bo i et träd ssom jag ska fälla till våren. Synd att jag lånat ut min kamera när jag har dem ca t cå meter ifrån mitt fönster på övervåningen.
Micke H Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Öh tack men, vadå bra? Du är bara allmänt bra. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Hur får man in Youtube direkt o inte som länk bara? För mig så blir det automatiskt en spelbar video och inte en länk när jag länkar youtube hit. Du är bara allmänt bra. ☺️ Det lönar sig inte.. jag har inga pengar att ge er... 😊
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Det finns annat du kan ge oss. 😊 Jo kaffe har jag ofta färdigt här hemma. Kom och smaka! 🥰 :wub: 🥰
Algotezza Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 De väntar nog på rätt vindar för att flyga utrikes nu. Själv har jag skator som började bygga bo i et träd ssom jag ska fälla till våren. Synd att jag lånat ut min kamera när jag har dem ca t cå meter ifrån mitt fönster på övervåningen. I Skåne stannar de flesta kråkfåglar hela vintern. Den är ju så i mild här nere.
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 jo många kråkfåglar gör ju det iofs. Så ni kanske har en massa norrlänningar på besök? 😛
Algotezza Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 (redigerat) Varje morgon vid sjutiden sedan lång tid tillbaka gör en massa råkor och kajor en flyguppvisning där vi bor i Lund. Mysko. http://youtu.be/p_flR0ioasM Nu funkade det! Min brorsa och hans son är Nattväktare i Lund, juni 2014. Redigerat 4 december 2014 av Algotezza
Algotezza Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 jo många kråkfåglar gör ju det iofs. Så ni kanske har en massa norrlänningar på besök? 😛 Råkor har grövre röst, skånskt tungrots-R medan kråkor låter lite mildare. Kajor har fågelvärldens synthljud, låter lite elektriskt. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 I Skåne stannar de flesta kråkfåglar hela vintern. Den är ju så i mild här nere. Frågade en vän som jobbar som skogsvårdare på ett naturreservat här i Dalarna. Han gissade att det kan vara kajor som är på väg att flytta. Tydligen vanligt att kajorna ofta och gärna får andra kråkfåglar att flyga med i deras flockar. Och att dessa kajor väntar på väderomslaget och vindarna som gör det lättare för dem att flytta. Så jag antar att kajorna står för höstunderhållningen i kråkfåglarna årliga ritual.
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 http://youtu.be/p_flR0ioasM Nu funkade det! Min brorsa och hans son är Nattväktare i Lund, juni 2014. 😎🥰😎🥰😎🥰
Micke H Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Jo kaffe har jag ofta färdigt här hemma. Kom och smaka! 🥰 :wub: 🥰 Det var iofs inte det jag menade när jag sa att jag ville ha kärlek, men det får duga. 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 (redigerat) Kom att tänka på Luc Arbogast: länken bruten. grrr Redigerat 4 december 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Hmm får se om denna länk funkar bättre:
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Det var iofs inte det jag menade när jag sa att jag ville ha kärlek, men det får duga. 🥰 Förspel! 😉
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 hmm min elgitarr har totalt tappat intoneringen. Surt i dubbel bemärkelse... 😐
slejnard Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Öh tack men, vadå bra? Inlägget! ☺️ Nu hemfärd!
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Inlägget! ☺️ Nu hemfärd! Hoppas det var en trevlig liten resa?
slejnard Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Bränner strax förbi pålsträsk 😮 Går undan! Lite åkrädd så jag Längstar å söker tröst...☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 (redigerat) 😳 Är det inte bättre att fokusera sig på hur man kör om man nu tycker att det går för fort? 😳 :blink: 😳😱 :ph34r: 😱😐 edit: Stav Wårs! Redigerat 4 december 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 (redigerat) Får vi en finanskris så köper jag nog detta hus och satsar på en studio på riktigt: http://objekt.fastig...hemnet&images=1 Redigerat 4 december 2014 av k9
slejnard Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 De va ju int jag som körde! Hemme nu å fort gick det! 😮 Fick mig en PT på det ☺️
Recommended Posts