Algotezza Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 (redigerat) Mörk choklad är gott till espresso och vissa sorters rött vin. Top of The Pops! Redigerat 17 januari 2014 av Algotezza
D Vibe Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 http://ucsdnews.ucsd.edu/pressrelease/unsafe_at_any_level_very_low_blood_alcohol_content_associated_with_causing De med 0,1 promille löper 46% större risk att vara ansvariga än de nyktra de krockar med. Mao hälften av den lagliga gränsen. I kontrast kan vi ställa dödsknarket marihuana som enligt studier minskar risken för olyckor i trafiken, men som man i flera år blir av med körkortet bara man röker det - även fast man inte kör påverkad. välkommen till idiotnationen 😑 Varför blir man säkrare bilförare om man är hög på marijuana? Av ren nyfikenhet alltså...
Zakyath Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 är inte hundra. tror inte någon är det. men jag misstänker att det är av samma skäl som man kör säkrare med en osäker bil - man är försiktig helt enkelt. om du har en vass metallspets som sticker ut ur ratten och snuddar dig i bröstet är du t ex inte särskilt benägen att köra vårdslöst.
Algotezza Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 (redigerat) är inte hundra. tror inte någon är det. men jag misstänker att det är av samma skäl som man kör säkrare med en osäker bil - man är försiktig helt enkelt. om du har en vass metallspets som sticker ut ur ratten och snuddar dig i bröstet är du t ex inte särskilt benägen att köra vårdslöst. Man är på ett vis mer osäker som cyklist i trafiken med hjälm för då tänker ibland bilförarna omedvetet att man är mer skyddad om det händer något och då kan de köra lite slarvigare än om man är utan hjälm. Redigerat 17 januari 2014 av Algotezza
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 är inte hundra. tror inte någon är det. men jag misstänker att det är av samma skäl som man kör säkrare med en osäker bil - man är försiktig helt enkelt. om du har en vass metallspets som sticker ut ur ratten och snuddar dig i bröstet är du t ex inte särskilt benägen att köra vårdslöst. Om du har en vass metallbit osv kör du redan vårdslöst och har förmodligen gjort det ett tag.
Algotezza Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Lite reklamfilm 😑 Grattis 😑 Tackar! Ja, man hamnar överst här i världen när man inte försöker.
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 god poäng men låg relevans 😑 Ett uttalande som zakyath nu kommer att förklara så att det blir kristallklart.
Algotezza Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 (redigerat) Hela föreställningen finns på dutuben. (OBS - ej Antikrundan!!!) Redigerat 17 januari 2014 av Algotezza
Zakyath Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Ett uttalande som zakyath nu kommer att förklara så att det blir kristallklart. Måste jag? låten jag babblade om förut som jag pysslade med å trodde skulle bli så jävla bra är nu färdigskriven (å riktigt jävla bra). nu måste den "bara" spelas in
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 låten jag babblade om förut som jag pysslade med å trodde skulle bli så jävla bra är nu färdigskriven (å riktigt jävla bra). nu måste den "bara" spelas in Ska smörsångarn va med?
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Nallade lite på flexkontot. Snart hemma 🥰 Helg fidden. Helg.
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Nallade lite på flexkontot. Snart hemma 🥰 Har kommit på vem du är lik.
Zakyath Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Ska smörsångarn va med? nä, det är jag som ska kraxa på denna. däremot ska min vän, som vi kan referera till som Mr Shred, lägga solo på den
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Smörgåssångare ska jag bli... Såatte... 😑 Om det inte är så att det är nåt man föds till.
Naymari Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Har insett hur jävla dålig hållning jag har. Nackdelen av att inte träna antar jag.
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Ska inte ni unga grabbar gå ut och supa till ikväll?
Naymari Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Ska inte ni unga grabbar gå ut och supa till ikväll? Var ute och tog en öl med polarna igår för avslutningen av terminen. Det får räcka. Samt ska jag iväg imorgon såatteh.
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Var ute och tog en öl med polarna igår för avslutningen av terminen. Det får räcka. Samt ska jag iväg imorgon såatteh. Du är ett vilddjur.
Zakyath Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 😄 Ska lira NHL med en vän ikväll. Man orkar väl inte kröka varje helg.
SadamJR Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 (redigerat) 😄 Ska lira NHL med en vän ikväll. Man orkar väl inte kröka varje helg. Those were the days. Redigerat 17 januari 2014 av SadamJR
Recommended Posts