Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Det är inte bara ett reverb. Det är ju en distpedal med 🙂

Men jag har nog redan en köpare 🙂

de vart typ en kaffe på det 😑

Bra jobbat! 🥰 :wub: 🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Pedalen är alltså en liten portabel Fender Deluxe med dist, reverb och vibrato.

jobbar en vecka.

Jobb är bra. Jobbigt att inte jobba för det är inte lika lönsamt utan lön.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har sömnproblem igen därför spamar jag forumet just nu...för trött för att göra något vettigt men jag kan inte somna ändå. VÄGRAR ta sömnpiller för jag HATAR att känna mig så knarkig som jag blir på dem flera dagar efteråt. Skönt att lida av en sömnstörning och vara överkänslig mot de mediciner som skulle kunna hjälpa mig annars... Undrar hur mycket folk orkar med att man spammar.... kanske borde göra något annat ett tag... som inte är uppkopplat och offentligt 😄

😱😳😊 Det var inte det jag tänkte göra. Ska köpa en pizza bara.. 🥰 :wub: 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Han har sagt att han avgår. Han har också sagt att han inte avgår.

Han avgår ju som statsminister om han utlyser nyval. Men sam tidigt så kommer han ju vara statsminister ända tills någon annan har valts igen. Väljer man S som regeringsparti så sitter han ju kvar fast att han avgick... 🤪
Link to comment
Dela på andra sajter

Han avgår ju som statsminister om han utlyser nyval. Men sam tidigt så kommer han ju vara statsminister ända tills någon annan har valts igen. Väljer man S som regeringsparti så sitter han ju kvar fast att han avgick... 🤪

Han har alltså också sagt att han inte kommer att avgå om deras budget inte röstas igenom. Precis som han sagt att kommer att avgå i sådana fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Sedan så är det ju it helt säkert att SD röstar som de säger i att de tänker rösta imorgon heller.. De råkade ju rösta för ett Moskébygge när de egentligen var emot det... 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det är ju lite ironiskt att man upplever det som en kris för S och MP fast att alliansen inte heller blev starka nog att regera. Skulle Alliansen vunnit lika små marginaler så skulle ju läget varit precis det samma ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Han har alltså också sagt att han inte kommer att avgå om deras budget inte röstas igenom. Precis som han sagt att kommer att avgå i sådana fall.

Jo så är det. Nästan så att man tycker att han borde bli politiker... 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan så är det ju it helt säkert att SD röstar som de säger i att de tänker rösta imorgon heller.. De råkade ju rösta för ett Moskébygge när de egentligen var emot det... 😐

Haha, ere sant? xD Skönt.

Det var kanske bara ett räkneexempel.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

ok SD talade just om att de kommer att fälla alla budgetar de ges chans att fälla tydligen...

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...