Memphis Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 PÅÅÅÅLLL MEEAAANNDDDEEERR 🥰 Fan, tråkigt att jag inte hinner hänga här mycket alls. Miss u guyz 🥰😄
k9 (oregistrerad) Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 Du är välkommen men ta inte med dig Pål hit. ☺️ Så hur är allt med dig Memphis? 🥰
Neosus Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 PÅÅÅÅLLL MEEAAANNDDDEEERR 🥰 Fan, tråkigt att jag inte hinner hänga här mycket alls. Miss u guyz 🥰😄 Dä finns inget viktigare än längsta 😄
Zakyath Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 Eller så har de den men ville inte att DU skulle handla där... ☺️ ännu värre!
k9 (oregistrerad) Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 ännu värre! Surt när man blir blåst sådär. Men köp en sån här istället: 🙂
Zakyath Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 den lät inte så rolig! iaf inte jämfört med den jag kikat på!
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 (redigerat) öhmmm länkade ju fel där skulle föreslå en Guvnor eller en Jackhammer från Marshall, egentligen. https://www.youtube.com/watch?v=kGlqKtyggUQ Redigerat 2 december 2014 av k9
Zakyath Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 en jackhammer har jag ☺️ föredrar min sweet honey då
Fidden Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 De här pågatågen är visst alltid sena. Skåningar är bra relaxade ändå
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 Blir spännande att se vad SD har fattat för beslut om hur det ska göra med budgeten idag. 😐
Neosus Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 (redigerat) Blir spännande att se vad SD har fattat för beslut om hur det ska göra med budgeten idag. 😐 Jag tror nästan att SD skjuter sig själv i foten om dom röstar emot sossarnas budget. Vad ska SD göra sen då? Utan Åkesson dessutom. 😕 Redigerat 2 december 2014 av Neosus
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 Jo men samtidigt så är det många av SDs väljare som kräver en styrkedemonstration just nu. Att SD lämnade in motioner till riksdagen där man bland annat förslog att kungen skulle få 11 miljoner i högre apanage, att invandrare skulle svära kungen och riket en trohetsed och att kungen skulle få ett stort politiskt inflytande vid regeringsbildningar var ju något som SDs väljare blev mycket förvånade och missnöjda med. Men om SD säger att de kommer att fälla budgeten så tror jag nog att Löfven kommer att skrota det förslaget och försöka bilda en ny regering med C och eller FP på något sätt, hellre än att utlysa nyval.
Naymari Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 De här pågatågen är visst alltid sena. Skåningar är bra relaxade ändå Vad gör du i Skåne?
Micke H Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 Jo men samtidigt så är det många av SDs väljare som kräver en styrkedemonstration just nu. Att SD lämnade in motioner till riksdagen där man bland annat förslog att kungen skulle få 11 miljoner i högre apanage, att invandrare skulle svära kungen och riket en trohetsed och att kungen skulle få ett stort politiskt inflytande vid regeringsbildningar var ju något som SDs väljare blev mycket förvånade och missnöjda med. Men om SD säger att de kommer att fälla budgeten så tror jag nog att Löfven kommer att skrota det förslaget och försöka bilda en ny regering med C och eller FP på något sätt, hellre än att utlysa nyval. Fast har han inte sagt att han kommer avgå då? Om budgeten röstas ned? Eller har jag missförstått det? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 (redigerat) Regeringen kan ju inte driva sin politik med alliansens budget. Det gör ju så att han måste oblida regeringen eller utlysa nyval. Får ha n veta att SD kommer att fälla budgeten så kan han ju själv riva budgeten innan budgetomröstningen sker. Kan han då få med något av allianspartierna på en annan budget för att inte ge SD möjligheten faktiskt fälla budgeten. Tror inte att han tänker avgå från partiledarposten även om han nu skulle utlysa nyval. Han kommer ju vara statsminister under hela nyvalsprocessen med och chansen är stor att han kommer att vinna ändå och bra bli omvald som just statsminister. Frågan är ju som sagt vad SD faktiskt skulle tjäna på ett nyval. För genom att orsaka ett nyval så har de ju cementerat sin ställning som stödparti åt allianse (även om nu alliansen kanske inte vill ha dem i skutan ändå) trots att SD påstår sig vara ett mittenparti. Det enda mittpartiet dessutom. Just nu så skyller de ju på att det är Miljöpartiet som de vill ha bort från regeringsposten men att de skulle kunna tänka sig att jobba med S. Redigerat 2 december 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 Det får bli köttbullar på det! Får bli en el Pazo här
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 Funderar ppå att sälj en Boss FDR-1. 😏 Någon som är sugen? 😉
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 ☺️ Den är rolig. Lite lustigt att den förekommit i så många olika urban legends med. Så många tror j uatt det har hänt på riktigt. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 😲 Hmm har inte längsta blivit både längsta och flesta just nu eftersom det är många trådar som har samma tråd genom sig? 🙂
slejnard Postat 2 december 2014 Postat 2 december 2014 Den är rolig. Lite lustigt att den förekommit i så många olika urban legends med. Så många tror j uatt det har hänt på riktigt. 😄 😄 det HAR det. 😄 ...eller så inte...😕 Inte så sugen på ditt reverb k9! Lägg upp på storforat. 🙂
Recommended Posts