Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Idag kommer väl På spåret tillbaka eller om det var i morgon. Det kan ju vara kul. Snart kommer programmet tillbaka som får mej att känna mej så himla ung, alltså Antikrundan, 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Zak: Läskig mardröm! Värre än mina sömnparalyser ju... Skön sång utan att vara för mycket skönsång. När du bliv it lite bättre så kan du gärna få sjunga på en av mina låtar. Fast snart så är du nog för bra för att vilja det iofs. 😛

Slejnard: Den låten är ju nästan i samma kvalité som JaMas låtar... 😑 Bra låt trots en tråkig genre, en riktig bedrift. Fast detta är ju ett mycket bättre retrosound i rockandan.. (lär dig av det)

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hmm hur skulle Zakayath och Slejnard låta tillsammans om de gjorde en lite råare rocklåt? Tror att det skulle låta grymt faktiskt. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tråkigt att ha denna jävla sömnstörning nu igen. Skönt att ha fått tillbaks känseln i fingrarna dock. Jobbigt att öronen och skallen inte klarar av att spela in något vettigt nu när jag ändå är vaken. Skönt att kunna spela in saker här hemma igen dock.

Skönt att ha bra vinterkläder nu när det är kallt och halt ute. Skönt att hundarna ÄLSKAR vinter. Skönt att det inte är så jobbigt att vara ute och gå när jag ändå inte kan sova. Kanske skulle ta en långpromenad för att bli piggaare så at jag orkade lägga en slask iallafall.

Jo så får det bli...

(Sitter tydligen och tänker högt på ett internetforum just nu. Och vissa oroar sig för att gå och prata för sig själva bland folk. Är inte detta snäppet värre ändå? 😏 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Zak: Läskig mardröm! Värre än mina sömnparalyser ju... Skön sång utan att vara för mycket skönsång. När du bliv it lite bättre så kan du gärna få sjunga på en av mina låtar. Fast snart så är du nog för bra för att vilja det iofs. 😛

Slejnard: Den låten är ju nästan i samma kvalité som JaMas låtar... 😑 Bra låt trots en tråkig genre, en riktig bedrift. Fast detta är ju ett mycket bättre retrosound i rockandan.. (lär dig av det)

Yay! 😄

Får ta lärdom av mig själv. 😑

Hmm hur skulle Zakayath och Slejnard låta tillsammans om de gjorde en lite råare rocklåt? Tror att det skulle låta grymt faktiskt. 😎

Vi får testa nån gång 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har suttit och lekt med gitarren i fyra timmar och fått en låtidé äntligen.

Problemet är att jag tror att jag snott texten till den enda versen jag hunnit skriva. Ser detta bekant ut?

D G D

No house, no land is mine to own

C G D

I'm home wherever i roam

C G D

I'm home wherever i roam

No ring to wear, no hand to hold

Alone wherever I roam.

Alone wherever I roam.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha inte särskilt originell text eller ackordsföljd, det blir inte bättre av att det är någon form av country som jag försöker få till där, men det kan nog bli bra ändå... kanske... tror jag... 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...