Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

testa spela in lite sång på mobilen för första gången sen jag började med sånglektionerna... har banne mej blivit ganska mycket bättre tycker jag 😮

Postat

vill man ha nåt gjort ska man göra det själv! vill ju inte behöva förlita mig på att någon annan ska sjunga på mina låtar 😑

ska gå ner från dattan nu. öva lite sång å gitarr tror jag

låter som en god idé!

Postat

Ang. stagepianos, stråkar och frikyrkopastorer - ja exakt!! Det var nog samma association för mig. 😛

varning får usel ljudkvalité

har inte lyckats skaka av mig falsksången helt än heller

🥰

Unge man, du sjunger kaxigt och riktigt bra ju!!!

Det var lite falskt där i mitten men spela roll, öva öva. Du har DET. Man vill höra mer.

Vad är det för låt?

Postat

🥰

Unge man, du sjunger kaxigt och riktigt bra ju!!!

Det var lite falskt där i mitten men spela roll, öva öva. Du har DET. Man vill höra mer.

Vad är det för låt?

kul att du gillar! låten är en vers jag skrev en gång i tiden. mer blev det inte av den.

Postat

Det är hitmaterial i den. Jag har faktiskt öra för sådant, tro det eller ej. 😱

Jag tyckte att det var en bra hook där redan.

Postat

Det tycker jag!

På tal om öron - jag har fått ont i öronen igen!! Jäkla hörlurar. Det svullnar hela tiden igen i örongångarna och så måste man dit och topsa för det kliar och då blir det ännu värre och så...fortsätter det i all evighet. 😏

Bara för att man sitter i några timmar och mixar. Eller i fem timmar. Eller tills barnen kommer hem. Eller tills solen går upp. Det är som att det inte är meningen att man ska ha roligt. 😠

Postat

Slutna som i in-ear, nej. Eller bara när jag sitter på tåget. Eller hur menar du slutna?

Det är vanliga pösiga stora lurar, inte kupade men örat bäddas ju in lufttätt i dem ändå.

Nej det går inte att pausa. 😄

Jag fastnar totalt.

Men jo, det är det man måste ändå...

Postat

Det finns lite olika typer av kåpor som man kan ha. Har ett par monitorlurar som dämpar 24 dB av utestående ljud, och de är väldigt jobbiga att sitta länge med. Mina halvslutna AKG däremot glömmer man nästan bort att man har på sig. Värt att kika vidare på iaf, om du blir slut i öronen.

drloop (oregistrerad)
Postat

rätt länk!

exakt!

Var den så här bra när du var med och tävlade? Låter skitnajs ju.

Postat

Fredag - och vi med den. Alltid nåt.

Men var lugna - helgen går snabbt och snart är det måndag igen. 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.