Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 sov 15 timmar inatt. undrar hur det gick till.
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 testa spela in lite sång på mobilen för första gången sen jag började med sånglektionerna... har banne mej blivit ganska mycket bättre tycker jag 😮
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag varning får usel ljudkvalité har inte lyckats skaka av mig falsksången helt än heller
slejnard Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Lät ju grymt det där ZAK! 😮 Bra röst och coolt riff! Nu är du på den inslagna vägen mot rockstjärna! Bara att köra på...
slejnard Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 YES kör i vind. jag tordes inte ens sjunga i din ålder. lirade bara gura då. ☺️
slejnard Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 ska gå ner från dattan nu. öva lite sång å gitarr tror jag
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 vill man ha nåt gjort ska man göra det själv! vill ju inte behöva förlita mig på att någon annan ska sjunga på mina låtar 😑 ska gå ner från dattan nu. öva lite sång å gitarr tror jag låter som en god idé!
slejnard Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 (redigerat) har jag lagt ut den här? det ska dofta 80-tal å inte 70-tal som det brukar. var med i 8+-talsfestivalen. Redigerat 27 november 2014 av slejnard
slejnard Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 rätt länk! Your browser does not support the HTML5 audio tag vill man ha nåt gjort ska man göra det själv! vill ju inte behöva förlita mig på att någon annan ska sjunga på mina låtar 😑 låter som en god idé! exakt!
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 säga vad man vill om 80-talet, men de där skrikande leadgurorna låter förbenat härliga 😄
SnigelDynamit Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Ang. stagepianos, stråkar och frikyrkopastorer - ja exakt!! Det var nog samma association för mig. 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag varning får usel ljudkvalité har inte lyckats skaka av mig falsksången helt än heller 🥰Unge man, du sjunger kaxigt och riktigt bra ju!!! Det var lite falskt där i mitten men spela roll, öva öva. Du har DET. Man vill höra mer. Vad är det för låt?
SnigelDynamit Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Jo, men det låter allt lite 80-tal, Leynerd! Cool låt.
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 🥰 Unge man, du sjunger kaxigt och riktigt bra ju!!! Det var lite falskt där i mitten men spela roll, öva öva. Du har DET. Man vill höra mer. Vad är det för låt? kul att du gillar! låten är en vers jag skrev en gång i tiden. mer blev det inte av den.
SnigelDynamit Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Det är hitmaterial i den. Jag har faktiskt öra för sådant, tro det eller ej. 😱 Jag tyckte att det var en bra hook där redan.
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 kanske borde ta och försöka göra färdigt den då ☺️
SnigelDynamit Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Det tycker jag! På tal om öron - jag har fått ont i öronen igen!! Jäkla hörlurar. Det svullnar hela tiden igen i örongångarna och så måste man dit och topsa för det kliar och då blir det ännu värre och så...fortsätter det i all evighet. 😏 Bara för att man sitter i några timmar och mixar. Eller i fem timmar. Eller tills barnen kommer hem. Eller tills solen går upp. Det är som att det inte är meningen att man ska ha roligt. 😠
SnigelDynamit Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Slutna som i in-ear, nej. Eller bara när jag sitter på tåget. Eller hur menar du slutna? Det är vanliga pösiga stora lurar, inte kupade men örat bäddas ju in lufttätt i dem ändå. Nej det går inte att pausa. 😄 Jag fastnar totalt. Men jo, det är det man måste ändå...
Zakyath Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Det finns lite olika typer av kåpor som man kan ha. Har ett par monitorlurar som dämpar 24 dB av utestående ljud, och de är väldigt jobbiga att sitta länge med. Mina halvslutna AKG däremot glömmer man nästan bort att man har på sig. Värt att kika vidare på iaf, om du blir slut i öronen.
drloop (oregistrerad) Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 rätt länk! Your browser does not support the HTML5 audio tag exakt! Var den så här bra när du var med och tävlade? Låter skitnajs ju.
slejnard Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Var den så här bra när du var med och tävlade? Låter skitnajs ju. Japp samma låt och mix! 😄 Inspirerat av ToTo. Har för mig att du vann den gången doktorn? Sphanx! Tack för lyssningen snugeldynamit. 🙂
slejnard Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Imorn kommer en möhippa å ska sjunga in sexbomb- Tom Jones. Blir skoj.
Algotezza Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Fredag - och vi med den. Alltid nåt. Men var lugna - helgen går snabbt och snart är det måndag igen. 😉
Recommended Posts