Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Ang. stagepianos, stråkar och frikyrkopastorer - ja exakt!! Det var nog samma association för mig. 😛

https://dl.dropboxusercontent.com/u/54750323/Rost0908.mp3

varning får usel ljudkvalité

har inte lyckats skaka av mig falsksången helt än heller

🥰

Unge man, du sjunger kaxigt och riktigt bra ju!!!

Det var lite falskt där i mitten men spela roll, öva öva. Du har DET. Man vill höra mer.

Vad är det för låt?

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Unge man, du sjunger kaxigt och riktigt bra ju!!!

Det var lite falskt där i mitten men spela roll, öva öva. Du har DET. Man vill höra mer.

Vad är det för låt?

kul att du gillar! låten är en vers jag skrev en gång i tiden. mer blev det inte av den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tycker jag!

På tal om öron - jag har fått ont i öronen igen!! Jäkla hörlurar. Det svullnar hela tiden igen i örongångarna och så måste man dit och topsa för det kliar och då blir det ännu värre och så...fortsätter det i all evighet. 😏

Bara för att man sitter i några timmar och mixar. Eller i fem timmar. Eller tills barnen kommer hem. Eller tills solen går upp. Det är som att det inte är meningen att man ska ha roligt. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutna som i in-ear, nej. Eller bara när jag sitter på tåget. Eller hur menar du slutna?

Det är vanliga pösiga stora lurar, inte kupade men örat bäddas ju in lufttätt i dem ändå.

Nej det går inte att pausa. 😄

Jag fastnar totalt.

Men jo, det är det man måste ändå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns lite olika typer av kåpor som man kan ha. Har ett par monitorlurar som dämpar 24 dB av utestående ljud, och de är väldigt jobbiga att sitta länge med. Mina halvslutna AKG däremot glömmer man nästan bort att man har på sig. Värt att kika vidare på iaf, om du blir slut i öronen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...