Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Gom öra!

Skippar Arjeplog idag. He för kallt. Neråt -30 efter vägen. 😑

Gom öra 😄 (fnissade när jag läste det.. Å andra sidan så skrattade jag för mig själv i duschen igår när jag kom på Rock'n'roll & Reumatism.. Så jag har nog lite konstig humor..)

Här är det -4.. Jobbigt kallt 🙁

Annons
Postat (redigerat)

Kaffe har bäljats ! Blev lite sent igår. Funderar på att sätta på en kanna till så jag Blir lite sådär härligt skakig och konstig i kroppen. Ni vet när kroppen är pigg och trött på samma gång 😮

Redigerat av D Vibe
Postat

Om det inte var så förbenade kallt hade jag dragit ut och kollat skidor nu under SM-veckan men det får bli TV istället.

Postat

http://ucsdnews.ucsd.edu/pressrelease/unsafe_at_any_level_very_low_blood_alcohol_content_associated_with_causing

De med 0,1 promille löper 46% större risk att vara ansvariga än de nyktra de krockar med. Mao hälften av den lagliga gränsen. I kontrast kan vi ställa dödsknarket marihuana som enligt studier minskar risken för olyckor i trafiken, men som man i flera år blir av med körkortet bara man röker det - även fast man inte kör påverkad.

välkommen till idiotnationen 😑

Postat

Jag ringde Skatteverket nyss. Köplats 150. Hade laddat med en mix av kaffe o choklad. Hann dricka två koppar till medan jag väntade. Så kom jag fram men hade hamnat fel. Ny kö. Gav upp.

😠

Postat

Jag ringde Skatteverket nyss. Köplats 150. Hade laddat med en mix av kaffe o choklad. Hann dricka två koppar till medan jag väntade. Så kom jag fram men hade hamnat fel. Ny kö. Gav upp.

😠

En mix av kaffe och choklad? Fy fan vad äckligt.

Postat

En mix av kaffe och choklad? Fy fan vad äckligt.

Riktigt najz o uppiggande. Chokolatte.

Postat (redigerat)

Menar du allvar nu?

Ja, men det är väl en vanesak. Den uppiggande beståndsdelen i båda är alkaloider.

Redigerat av Algotezza
Postat

Min polare Mia brukar ha choklad i kaffet. Har provat, det smakade gott.

😠

Se det från den ljusa sidan. Du får ta en ny akffe medan du väntar i nästa kö.

Postat

jag köpte en kaffe någonstans häromdagen och det slog mig bara att just den koppen kaffe skulle göra sig bra med choklad i. jag testade dock inte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.