Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Gom öra!

Skippar Arjeplog idag. He för kallt. Neråt -30 efter vägen. 😑

Gom öra 😄 (fnissade när jag läste det.. Å andra sidan så skrattade jag för mig själv i duschen igår när jag kom på Rock'n'roll & Reumatism.. Så jag har nog lite konstig humor..)

Här är det -4.. Jobbigt kallt 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kaffe har bäljats ! Blev lite sent igår. Funderar på att sätta på en kanna till så jag Blir lite sådär härligt skakig och konstig i kroppen. Ni vet när kroppen är pigg och trött på samma gång 😮

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

http://ucsdnews.ucsd.edu/pressrelease/unsafe_at_any_level_very_low_blood_alcohol_content_associated_with_causing

De med 0,1 promille löper 46% större risk att vara ansvariga än de nyktra de krockar med. Mao hälften av den lagliga gränsen. I kontrast kan vi ställa dödsknarket marihuana som enligt studier minskar risken för olyckor i trafiken, men som man i flera år blir av med körkortet bara man röker det - även fast man inte kör påverkad.

välkommen till idiotnationen 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringde Skatteverket nyss. Köplats 150. Hade laddat med en mix av kaffe o choklad. Hann dricka två koppar till medan jag väntade. Så kom jag fram men hade hamnat fel. Ny kö. Gav upp.

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringde Skatteverket nyss. Köplats 150. Hade laddat med en mix av kaffe o choklad. Hann dricka två koppar till medan jag väntade. Så kom jag fram men hade hamnat fel. Ny kö. Gav upp.

😠

En mix av kaffe och choklad? Fy fan vad äckligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du allvar nu?

Ja, men det är väl en vanesak. Den uppiggande beståndsdelen i båda är alkaloider.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Min polare Mia brukar ha choklad i kaffet. Har provat, det smakade gott.

Jag ringde Skatteverket nyss. Köplats 150. Hade laddat med en mix av kaffe o choklad. Hann dricka två koppar till medan jag väntade. Så kom jag fram men hade hamnat fel. Ny kö. Gav upp.

😠

Se det från den ljusa sidan. Du får ta en ny akffe medan du väntar i nästa kö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...