Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lite det ena och det andra för er två alltså. Hard Rock buffé låter nästan livsfarligt ifs.. .inte för att jag vet exakt vad det är. 😲

Själv tänkte jag eventuellt kanske möjligen eller också inte alls öppna min överbelastade daw och se om jag kommer någon vart med någonting överhuvudtaget.

Postat

Och hur var det här då?

*smyger iväg*

Jotack här är det långt...till...jag vet inte vad. Men kul äre!

Det blev kycklingpasta på det! ☺️

Postat

I can't get it up, without my sturdy cup of coffee in the morning

your dark and sensual aroma

I'mma pour cream and sugar all over it, baby

?

😑

Ja där har du något på G!

Postat

Spotifytråden får mig att krypa ur skinnet av tristess. Musik blir så... torr... om man reducerar det till enbart business.

Postat

Kul förresten att bli ninjad på en hel helg, inklusive mig själv, då jag hade lämnat en tabb öppen från i fredags och fick nyss för mig att den var nyöppnad. xD

Postat

Kul förresten att bli ninjad på en hel helg, inklusive mig själv, då jag hade lämnat en tabb öppen från i fredags och fick nyss för mig att den var nyöppnad. xD

Du gjorde en tabbe med andra ord!

*FNISS*

☺️😑

Postat

Jao, det blev jag. Är du på jakt efter ett?

Ja, är lite sugen på att börja lira lite mer regelbundet. Att starta upp logic och ladda ett najs piano och sen spela på ett 61-tangentersklaviatur utan pianokänsla dödar inspirationen lite.

Postat (redigerat)

Både mitt gamla digitalpiano och min nya är från samma serie (vilket jag upptäckte först när redan köpt mitt nya xD ), vilket är Casio Privia. Kan starkt rekommendera den, låter awesome och har nice spelkänsla.

Redigerat av Micke H
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.