Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det gäller å ha flow på sitt flyt och känsla för feeling! 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Insåg idag att jag måste lära mig spela gitarr igen. Märks fortfarande att jag har haft problem med nerverna i vänstra handen. Men det är lätt att träna på att ta renare ackord igen. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Det gäller å ha flow på sitt flyt och känsla för feeling! 😏

Och kloka ord i sina visa kommentarer.
Postat (redigerat)

Spelat in trummor med 24 kanaler idag. Lite overkill kanske, Men låter fan bra alltså!

Men många kitmickar kommer nog mute:as av i mixen 😑

Redigerat av Naymari
Postat

min utstyrsel funkade rätt bra ändå på firmans 25årsjubileum. De flesta körde med vit skjorta och slips, och kavaj. Jag körde med svart skjorta och röda hängslen och röd slips. Kände mig lite som en medlem i kraftwerk. Så fel att det nästan blev rätt. tror jag. kanske.

(eller ja, tjejerna körde ju klänning... och det är om jag ska vara ärlig mest tjejer på mitt jobb)

Postat

min utstyrsel funkade rätt bra ändå på firmans 25årsjubileum. De flesta körde med vit skjorta och slips, och kavaj. Jag körde med svart skjorta och röda hängslen och röd slips. Kände mig lite som en medlem i kraftwerk. Så fel att det nästan blev rätt. tror jag. kanske.

(eller ja, tjejerna körde ju klänning... och det är om jag ska vara ärlig mest tjejer på mitt jobb)

Klockrent! Dressed for success!

k9 (oregistrerad)
Postat

Brygger kärlek nu! 🥰 🥰

🥰

Postat

Lite sång på det där så har vi en hit!

I can't get it up, without my sturdy cup of coffee in the morning

your dark and sensual aroma

I'mma pour cream and sugar all over it, baby

?

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.