Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Började dagen med att skälla på några hantverkare som sprang utanför mitt sovrumsfönster och glodde i i morse. De hade hamnat på fel adress. Sedan så märkte jag att kaffet var slut så jag gick för att köpa nytt. Väl i affären så var det bara att konstatera att jag inte hade plånboken med mig. Så jag fick gå hem utan kaffe för att hämta den. Väl hemma så hittade jag den, efter en massa letande, i backfickan på ett par jeans som hängde på tork. Som tur är så klarade sig alla korten trotts att de åkt tvättmaskin.

Tänkte köpa ett par mickar i dag men vet inte om jag vågar med tanke på hur dagen startade. Säkert något fel med dem om jag köper dem idag.

😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har börjat sova jättekonstigt, jag vaknar upp på nätterna, nånstans mellan 2-5. Jag trodde ett tag det var Zorro (katten) som väckte mig, men jag har inte märkt att han gjort något konstigt när jag vaknat.

Jag börjar tro att jag dricker alldeles för mycket kaffe, så jag ska börja dra ner på det.

(Och där drog hela Längsta ifrån sig det längsta noooooooooo. xD )

Link to comment
Dela på andra sajter

Började dagen med att skälla på några hantverkare som sprang utanför mitt sovrumsfönster och glodde i i morse. De hade hamnat på fel adress. Sedan så märkte jag att kaffet var slut så jag gick för att köpa nytt. Väl i affären så var det bara att konstatera att jag inte hade plånboken med mig. Så jag fick gå hem utan kaffe för att hämta den. Väl hemma så hittade jag den, efter en massa letande, i backfickan på ett par jeans som hängde på tork. Som tur är så klarade sig alla korten trotts att de åkt tvättmaskin.

Tänkte köpa ett par mickar i dag men vet inte om jag vågar med tanke på hur dagen startade. Säkert något fel med dem om jag köper dem idag.

😐

Ibland ska man nog stanna kvar i sängen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har börjat sova jättekonstigt, jag vaknar upp på nätterna, nånstans mellan 2-5. Jag trodde ett tag det var Zorro (katten) som väckte mig, men jag har inte märkt att han gjort något konstigt när jag vaknat.

Jag börjar tro att jag dricker alldeles för mycket kaffe, så jag ska börja dra ner på det.

(Och där drog hela Längsta ifrån sig det längsta noooooooooo. xD )

också haft lite sömnproblem på sistone, vände på dygnet helt när jag var sjuk 🙁 måste dock upp tidigt imorrn så då blir det att vända!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ouch! Blir fattigt månad för mig nu. Skulle stannat i sängen som Algot föreslog.... Nu MÅSTE jag sätta igång med att spela in lite musik på riktigt.

Skulle iofs behöva en ystare dator för det, men det får jag lösa gratis på något sätt nu, haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här var då ett svårnavigerat forum!

Men jag tror att jag kanske hittat den allra bakersta vrån iom. denna tråd?

You have found the dark dungeons och entrat Längsta. Är du väl här hittar du aldrig ut. 😮

Det har hänt att folk hittat till denna tråd men aldrig hittat härifrån igen. 😛

WORD! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...