slejnard Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Fasen va gott...blir plankstek till middag! 😮 Intog soffläge 😑
k9 (oregistrerad) Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 HJÄLP! Är detta klart eller? https://soundcloud.com/crumblezone/this-year Skön låt. Ljudet funkar bra i mina halvdåliga PC-högtalare (som iofs är bra högtalare för att vara just PC-högtalare) men basen växlar ganska mycket i tryck. Men det beror nog på att jag bara har en subba och två små salteliter så den höga basen har kanske inte högtalare som klarar. Älskar cymbalen som får ringa ut låten med. 🥰 :wub: 🥰 Hmm vet inte hur mycket hjälp detta inlägg var haha!
Fidden Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Kan mycket väl vara basens fel. Har haft lite problem med att tjocka e-strängen låter mer än det andra. Har skruvat på pickupsen för att försöka vinkla, men har svårt att få till det. ... Tjocka e-strängen, det var ju bra att jag förtydligade det när det gäller en 4-strängad bas xD
Micke H Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 (redigerat) Men det beror nog på att jag bara har en subba och två små salteliter Mmm, I know what that's like... 😏 Fidden: skön låt. 😄 Inlägget är möjligtvis redigerat av Micke H: En minut sedan Redigerat 16 november 2014 av Micke H
k9 (oregistrerad) Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Kan mycket väl vara basens fel. Har haft lite problem med att tjocka e-strängen låter mer än det andra. Har skruvat på pickupsen för att försöka vinkla, men har svårt att få till det. ... Tjocka e-strängen, det var ju bra att jag förtydligade det när det gäller en 4-strängad bas xD Jo men det låter jäkligt bra här ändå. Håller med Zack om att det låter proffsigt.
k9 (oregistrerad) Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Mmm, I know what that's like... 😏 Inlägget är möjligtvis redigerat av Micke H: En minut sedan Haha! Tänkt inte på hur det lät när jag skrev det. Det är ju jag och mina polare pratar bara...
Zakyath Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 någon som har tips på bra benövningar? knäböj vet jag inte ett squat om.
Neosus Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Det låter gott låter det! Det gör det! Fiddens låt alltså!
slejnard Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Grymt bra film på bio i byn i afton. Interstellar! Se den! 5 av 5 slejs! 😄 någon som har tips på bra benövningar? knäböj vet jag inte ett squat om. 😄
Neosus Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Då ska ja se den! Interstellar alltså! Inte Zaks benövningar! Gonatt då! Eller nu alltså! Snart! Hejdå! 😑
slejnard Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Heda hade å en god fortsättning på födelsedagen! Låten kaffet puttra hela dagen imorn! 😑
Naymari Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Tog spontan-bio med ett par vänner och såg interstellar. Det kan vara den bästa filmen jag någonsin sett. Helt lost for words.
Zakyath Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 den blir väldigt hypad den där! en vän till mig sa att det var en bra film, men att den hade värdelöst slut vilket drog ned den iom att den var 3 timmar lång 😏
Micke H Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 Numera när jag letar filmer på Netflix är tiden typ det första jag kollar på. xD Orka långa filmer.
slejnard Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 Var åxå lite skeptisk till längden men den kändes inte lång. 😊 Kaffe!
Neosus Postat 17 november 2014 Postat 17 november 2014 (redigerat) Är Netflix bättre än Viaplay eller tar dom ut varandra? Jag menar finns det olika utbud i båda? Jag menar är båda lika bra? Eller jag menar.....det menar jag. Jag har viaplay nu menar jag ...en ska man skaffa netflix oxå? Menar jag. Eller ska man ba ta en kopp kaffe? Svar: JA!!! Redigerat 17 november 2014 av Neosus
Recommended Posts