Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Ok hur e de då?

Har iaf två nya låtar på SC. En helskum å en hockeyhyllningdkamplåt!

Lite sådär faktiskt. Mycket skit som händer bland mina släktingar och vänner just nu. En av mina bästa vänner sitter på sluten avdelning nu. Han gick i väggen så hårt att han fick en sju-jävlars psykos. Läskigt att prata med någon som man känt hela livet och som har den rösten man är van vid att höra, men ändå pratar som om det var en helt annan person.

Men själv så har jag det riktigt bra just nu. Har kunnat börja spela gitarr lite mer nu igen. Så har jag lite idéer som jag ska föröka

spela in nu under vintern.

Nice med lite nya låtar på SC. jag borde själv gör något ordentligt och lägga upp där. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

"Dödsväder".. Aftonbladet fortsätter att leverera 😏

😳 Är det Aftonbladet som bestämmer vad vi ska ha för väder? 😱
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nej, dumsnut. Det gör ju abborrarna.

Haha! Satt och tänket att om man säger Aftonbladet när man är under vatten så låter det nog som man säger abborrarna.Tror det får bli en tidig kväll här. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Satt och tänket att om man säger Aftonbladet när man är under vatten så låter det nog som man säger abborrarna.Tror det får bli en tidig kväll här. 🙂

Jag förstår det, kan också bli sådär ivrig att drömma om abborrar ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag förstår det, kan också bli sådär ivrig att drömma om abborrar ibland.

Jo det sitter som handen i fisken, som man brukar säga. Eller som handsken i vattnet om man så vill.
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite sådär faktiskt. Mycket skit som händer bland mina släktingar och vänner just nu. En av mina bästa vänner sitter på sluten avdelning nu. Han gick i väggen så hårt att han fick en sju-jävlars psykos. Läskigt att prata med någon som man känt hela livet och som har den rösten man är van vid att höra, men ändå pratar som om det var en helt annan person.

Men själv så har jag det riktigt bra just nu. Har kunnat börja spela gitarr lite mer nu igen. Så har jag lite idéer som jag ska föröka

spela in nu under vintern.

Nice med lite nya låtar på SC. jag borde själv gör något ordentligt och lägga upp där. 🙂

Usch då. Jobbigt! Tröst e att psykoser brukar gå över även om det kan ta sin tid

Kul att du lirar igen å mår bra. Gör nåt gottigaste låtar

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det blev som inget sova. En bastu och en massa isglass blidde det istället. 🙂

Sover inte så gott inatt skulle jag tro. För granen lurade mig att käka upp min kudde här om morgonen. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Typ samma då ☺️

Inte klubbat eller diskat på Gud vet när! Saknar det inte heller. 😑

Inte varit i Sälen på länge? För det är väl i Sälen man klubbar...... 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev som inget sova. En bastu och en massa isglass blidde det istället. 🙂

Sover inte så gott inatt skulle jag tro. För granen lurade mig att käka upp min kudde här om morgonen. 😐

Jag ska ta och käka upp min kudde nu!

Gnatt! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...