Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

slejnard 239

Neosus 218

SadamJR 163

Naymari 138

Fidden 106

k9 105

Guitar Nilsson 103

Zakyath 103

Memphis 97

Micke H 82

Känns rätt bra att inte ligga så mycket i topp den här gången. xD

Näst sist 🙁

Aja, är väl bra på annat.

Tror jag 😕

Och slejnard är helt borta som vanligt. HAHAHAQHHAQHHAAHHYAQHYHHAAAAQAQRGH.

🤪😛

_____

Första repet för i år me bandet, skoj vare!

Låtarna satt typ bättre nu än innan jul konstigt nog. Tror vi behövde vila lite.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det nån som vet nåt gratis tracker- eller trekkerprogram för pc som inte är helt obegripligt?

Vad vill du göra med det? Jag använder Madtracker för att jag är van vid det (utvecklas tyvärr ej längre). Vet inte hur det är för nybörjare. Den finns gratis om man nöjer sig med att kunna exportera till Ogg (förutom att spara i moduleformaten MT2 och XM).

"Problemet" är att jag har hållt på med trackers sen jag var typ 8 eller nåt, så för mig är det ganska lätt att använda dem 🙂

Renoise kan man väl också använda gratis, men jag vet inte om den har någon export alls om man inte betalar...?

Milkytracker är gratis.. exportfunktion vet jag inte?

Modplugtracker är också gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad vill du göra med det? Jag använder Madtracker för att jag är van vid det (utvecklas tyvärr ej längre). Vet inte hur det är för nybörjare. Den finns gratis om man nöjer sig med att kunna exportera till Ogg (förutom att spara i moduleformaten MT2 och XM).

"Problemet" är att jag har hållt på med trackers sen jag var typ 8 eller nåt, så för mig är det ganska lätt att använda dem 🙂

Renoise kan man väl också använda gratis, men jag vet inte om den har någon export alls om man inte betalar...?

Milkytracker är gratis.. exportfunktion vet jag inte?

Modplugtracker är också gratis.

Ok. Det är nog för knepigt i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...