Zakyath Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 pluggat ca 6 h + raster idag 😮 ovanligt amibtiöst för att vara jag. men det är ju tenta imorgon, så nu när jag kommit hem är det bara att fortsätta. måttligt kul. steg ett blir iaf att stänga av internet 😑
Fidden Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Bäst att passa på att surfa innan zak stänger av internet. *fapfapfapfap*
slejnard Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 En tvagning då! Internet verkar uppe än fidden! Lycka till zak!
Micke H Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Bäst att passa på att surfa innan zak stänger av internet. *fapfapfapfap* 🥰
Micke H Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Snart?!?! Jag har haft det hela veckan. Sjukt mysigt och sexigt. 🥰 <3
Zakyath Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Bäst att passa på att surfa innan zak stänger av internet. *fapfapfapfap* 😆 nu blir det att ta en mikropaus *pling* nu e den över.
slejnard Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Snart?!?! Jag har haft det hela veckan. Sjukt mysigt och sexigt. 🥰 <3 Naaaa gillar inte längisar. Inte haft än i vinter. Å när det är dax blir det täckbyxor istället. 😑 :vagott: :degottva: 😆 nu blir det att ta en mikropaus *pling* nu e den över. 😄
slejnard Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 http://www.svt.se/nyheter/varlden/iransk-nyhetsbyra-utomjordingar-styr-usa-i-hemlighet 😮 :o 😮
Memphis Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 (redigerat) slejnard 239 Neosus 218 SadamJR 163 Naymari 138 Fidden 106 k9 105 Guitar Nilsson 103 Zakyath 103 Memphis 97 Micke H 82 Känns rätt bra att inte ligga så mycket i topp den här gången. xD Näst sist 🙁 Aja, är väl bra på annat. Tror jag 😕 Och slejnard är helt borta som vanligt. HAHAHAQHHAQHHAAHHYAQHYHHAAAAQAQRGH. 🤪😛 _____ Första repet för i år me bandet, skoj vare! Låtarna satt typ bättre nu än innan jul konstigt nog. Tror vi behövde vila lite. Redigerat 16 januari 2014 av Memphis
Zakyath Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 http://www.svt.se/ny...usa-i-hemlighet 😮 :o 😮 OMG 😮 Martin hade rätt!
D Vibe Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Är det nån som vet nåt gratis tracker- eller trekkerprogram för pc som inte är helt obegripligt? Vad vill du göra med det? Jag använder Madtracker för att jag är van vid det (utvecklas tyvärr ej längre). Vet inte hur det är för nybörjare. Den finns gratis om man nöjer sig med att kunna exportera till Ogg (förutom att spara i moduleformaten MT2 och XM). "Problemet" är att jag har hållt på med trackers sen jag var typ 8 eller nåt, så för mig är det ganska lätt att använda dem 🙂 Renoise kan man väl också använda gratis, men jag vet inte om den har någon export alls om man inte betalar...? Milkytracker är gratis.. exportfunktion vet jag inte? Modplugtracker är också gratis.
Zakyath Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 NU har jag formulerat svar till alla eventuella frågor som kan komma på tentan, inga jävla frågetecken. Nu blir det att sova och se hur mycket jag minns imorgon bitti...
SadamJR Postat 16 januari 2014 Postat 16 januari 2014 Vad vill du göra med det? Jag använder Madtracker för att jag är van vid det (utvecklas tyvärr ej längre). Vet inte hur det är för nybörjare. Den finns gratis om man nöjer sig med att kunna exportera till Ogg (förutom att spara i moduleformaten MT2 och XM). "Problemet" är att jag har hållt på med trackers sen jag var typ 8 eller nåt, så för mig är det ganska lätt att använda dem 🙂 Renoise kan man väl också använda gratis, men jag vet inte om den har någon export alls om man inte betalar...? Milkytracker är gratis.. exportfunktion vet jag inte? Modplugtracker är också gratis. Ok. Det är nog för knepigt i alla fall.
slejnard Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Gom öra! Skippar Arjeplog idag. He för kallt. Neråt -30 efter vägen. 😑
Algotezza Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Snökanonen är i gång i Lund - fick skotta fram frugans bil nu på morgonen. Dagens motionsrunda...
slejnard Postat 17 januari 2014 Postat 17 januari 2014 Ja vårvinter vår å sommar räcker. 😑 Januari å februari kunde skippas 😑
Recommended Posts