Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

pluggat ca 6 h + raster idag 😮 ovanligt amibtiöst för att vara jag. men det är ju tenta imorgon, så nu när jag kommit hem är det bara att fortsätta. måttligt kul. steg ett blir iaf att stänga av internet 😑

Postat

Snart?!?! Jag har haft det hela veckan. Sjukt mysigt och sexigt. 🥰 <3

Naaaa gillar inte längisar. Inte haft än i vinter. Å när det är dax blir det täckbyxor istället. 😑

:vagott:

:degottva:

😆

nu blir det att ta en mikropaus

*pling*

nu e den över.

😄

Postat (redigerat)

slejnard 239

Neosus 218

SadamJR 163

Naymari 138

Fidden 106

k9 105

Guitar Nilsson 103

Zakyath 103

Memphis 97

Micke H 82

Känns rätt bra att inte ligga så mycket i topp den här gången. xD

Näst sist 🙁

Aja, är väl bra på annat.

Tror jag 😕

Och slejnard är helt borta som vanligt. HAHAHAQHHAQHHAAHHYAQHYHHAAAAQAQRGH.

🤪😛

_____

Första repet för i år me bandet, skoj vare!

Låtarna satt typ bättre nu än innan jul konstigt nog. Tror vi behövde vila lite.

Redigerat av Memphis
Postat

Är det nån som vet nåt gratis tracker- eller trekkerprogram för pc som inte är helt obegripligt?

Vad vill du göra med det? Jag använder Madtracker för att jag är van vid det (utvecklas tyvärr ej längre). Vet inte hur det är för nybörjare. Den finns gratis om man nöjer sig med att kunna exportera till Ogg (förutom att spara i moduleformaten MT2 och XM).

"Problemet" är att jag har hållt på med trackers sen jag var typ 8 eller nåt, så för mig är det ganska lätt att använda dem 🙂

Renoise kan man väl också använda gratis, men jag vet inte om den har någon export alls om man inte betalar...?

Milkytracker är gratis.. exportfunktion vet jag inte?

Modplugtracker är också gratis.

Postat

NU har jag formulerat svar till alla eventuella frågor som kan komma på tentan, inga jävla frågetecken. Nu blir det att sova och se hur mycket jag minns imorgon bitti...

Postat

Vad vill du göra med det? Jag använder Madtracker för att jag är van vid det (utvecklas tyvärr ej längre). Vet inte hur det är för nybörjare. Den finns gratis om man nöjer sig med att kunna exportera till Ogg (förutom att spara i moduleformaten MT2 och XM).

"Problemet" är att jag har hållt på med trackers sen jag var typ 8 eller nåt, så för mig är det ganska lätt att använda dem 🙂

Renoise kan man väl också använda gratis, men jag vet inte om den har någon export alls om man inte betalar...?

Milkytracker är gratis.. exportfunktion vet jag inte?

Modplugtracker är också gratis.

Ok. Det är nog för knepigt i alla fall.

Postat

Snökanonen är i gång i Lund - fick skotta fram frugans bil nu på morgonen. Dagens motionsrunda...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.