Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Regnslask, gråväder och sol om vartannat. Bipolärt väder i Skaune?

Postat

Nu är jag sjuuuukt sugen på att köpa en sådan här:

Diezel_Amprack-600x600.jpg

Fast med plats för bara 6 rackenheter, det räcker för mina behov. 🙂 Har fått ett pris på 6000 kronor. Jag har sparpengar undanstoppade, så jag har råd. Ska suga på det över helgen...

Postat

Fast med plats för bara 6 rackenheter, det räcker för mina behov. 🙂 Har fått ett pris på 6000 kronor. Jag har sparpengar undanstoppade, så jag har råd. Ska suga på det över helgen...

Va roligt! Bara att handla tycker jag! Kan du ju bygga mera ljud med rack-enheter.

Fett!! 🥰😄

Postat

Borde inte en rör-stärkare överhettas om man stänger in den sådär? 😱

Postat

Borde inte en rör-stärkare överhettas om man stänger in den sådär? 😱

kom nu inte och förvirra micke med din rationalitet och logik. klart grabben ska ha prylar ☺️

Postat

Va roligt! Bara att handla tycker jag! Kan du ju bygga mera ljud med rack-enheter.

Fett!! 🥰😄

Precis! 🥰

Ibland är det roligare när det är roligt! DE e roligt!

Precis! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.