Zakyath Postat 6 november 2014 Postat 6 november 2014 kände mig lite friskare igår. idag känner jag mig lite sjukare. uschiamej.
slejnard Postat 6 november 2014 Postat 6 november 2014 kände mig lite friskare igår. idag känner jag mig lite sjukare. uschiamej. Usch då. Går i skov den här jäkla förkylningen! Krya på!
slejnard Postat 6 november 2014 Postat 6 november 2014 Tänt en brasa! 😮 He kallt jaze nanting! -15 å kroppen inställd på sommar. 😑
Algotezza Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Regnslask, gråväder och sol om vartannat. Bipolärt väder i Skaune?
Micke H Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Nu är jag sjuuuukt sugen på att köpa en sådan här: Fast med plats för bara 6 rackenheter, det räcker för mina behov. 🙂 Har fått ett pris på 6000 kronor. Jag har sparpengar undanstoppade, så jag har råd. Ska suga på det över helgen...
slejnard Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Regnslask, gråväder och sol om vartannat. Bipolärt väder i Skaune? ☺️ Ge Skåne medicin! Här har vi stålgrått å kallt. Stabilt. 😑
Neosus Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Nu är jag sjuuuukt sugen på att köpa en sådan här: Fast med plats för bara 6 rackenheter, det räcker för mina behov. 🙂 Har fått ett pris på 6000 kronor. Jag har sparpengar undanstoppade, så jag har råd. Ska suga på det över helgen... Va roligt! Bara att handla tycker jag! Kan du ju bygga mera ljud med rack-enheter. Fett!! 🥰😄
Neosus Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Ibland är det roligare när det är roligt! DE e roligt!
Naymari Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Nu är jag sjuuuukt sugen på att köpa en sådan här: Fast med plats för bara 6 rackenheter, det räcker för mina behov. 🙂 Har fått ett pris på 6000 kronor. Jag har sparpengar undanstoppade, så jag har råd. Ska suga på det över helgen... Borde inte en rör-stärkare överhettas om man stänger in den sådär? 😱
Zakyath Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Borde inte en rör-stärkare överhettas om man stänger in den sådär? 😱 kom nu inte och förvirra micke med din rationalitet och logik. klart grabben ska ha prylar ☺️
Micke H Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 xD Nej då, han bygger in ventilation och sånt i den så det borde inte vara någon fara.
Micke H Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Va roligt! Bara att handla tycker jag! Kan du ju bygga mera ljud med rack-enheter. Fett!! 🥰😄 Precis! 🥰 Ibland är det roligare när det är roligt! DE e roligt! Precis! 🥰
Naymari Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 xD Nej då, han bygger in ventilation och sånt i den så det borde inte vara någon fara. Ja men då så!
Zakyath Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 min kusin köpte sig en gibson les paul när han var i staterna! väldigt sugen att åka å klämma lite på den! så otympligt att vara sjuk.
Micke H Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 Jag vill också klämma på den lite. Men jag tror jag skulle få konstiga blickar från kollegorna då.
Zakyath Postat 7 november 2014 Postat 7 november 2014 bra! vill man göra nåt bör man göra det. carpe kuken.
Recommended Posts