Micke H Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 en kompis till mig bytte ut sin till en större å snabbare ssd. Vart skillnad varte! Schu! Oh, nice att höra att det gör skillnad! Funderar på denna.
Neosus Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 Oh, nice att höra att det gör skillnad! Funderar på denna. Det där är nån slags hybrid eller va eller? Va? 5400rpm låter lite! Va? Meen jag skulle nog kanske satsa ( 😊) på en renodlad ssd! Men jag har då inte riktigt koll själv på grejerna! Såatte!
Neosus Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 Men tar reda på först ordentligt hur man gör och vad man ska ha osv. Jag har för mig att min kompis fick strula lite med installation. Men jag kommer inte riktigt ihåg!
Micke H Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 Det där är nån slags hybrid eller va eller? Va? 5400rpm låter lite! Va? Meen jag skulle nog kanske satsa ( 😊) på en renodlad ssd! Men jag har då inte riktigt koll själv på grejerna! Såatte! Problemet är att PS3an inte kan nyttja all SSD-kraft, så enligt en forumtråd så ska den vara det bästa typ. Men ja venne, jag e bara 27. 😊
Neosus Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 ...så att jag inte lurar dig till en massa problem och jag blir tvungen att handla 10 st nya ps3:or. He gå junt! 😄 Problemet är att PS3an inte kan nyttja all SSD-kraft, så enligt en forumtråd så ska den vara det bästa typ. Men ja venne, jag e bara 27. 😊 A så är de nog! Jag är 40! 😱 :ph34r:
Fidden Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 Stonehearst Asylum. Bra film. Se inte trailern först.
slejnard Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 Okej! Morn! 😄 pigg som en mört, somnade 9 igår!
slejnard Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 Ge mig ett K Ge mig ett A Vad blir det? JAVA! ☺️😑
Zakyath Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 fan, vaknade med ett sjudundrans halsont 🙁 att bli sjuk var inte en del av min tidsplanering de kommande veckorna
slejnard Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 Kaffuldrich! fan, vaknade med ett sjudundrans halsont 🙁 att bli sjuk var inte en del av min tidsplanering de kommande veckorna krya på! segdragen sjukdom hära! hostar än...😑
Neosus Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 Ge mig ett K Ge mig ett A Vad blir det? JAVA! ☺️😑 Jag tänkte gissa på ÖL!
slejnard Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 vad händer om man tar bort k:et från kaffe? Affe! 😆 Sa jag att jag druckit för mkt idag. 😳
Recommended Posts