Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Var frestad att använda en del av dom där böckerna som toapapper redan under utbildningen.

Gäller bara att skrynkla tillräckligt så man inte får skavsår...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man dricka påtår efter första kaff?

Kör du med kokkaffe Slejnard? Jag brygger hemma, men i båten på sommarn kokar vi alltid… Finns vissa skäl till detta.

bryggare på jobbet å perkkulle hemma! även en dolce gusto. 😉

Och slejnard är helt borta som vanligt. HAHAHAQHHAQHHAAHHYAQHYHHAAAAQAQRGH.

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Förkylningen eller vad det är har blivit värre igen. Har kanppt orkat surfa varken här eller på FB. Då färstår ni

Jag lyckades vara förkyld hela julledigheten från första till sista dan. Inte ens glögg hjälpte.

bryggare på jobbet å perkkulle hemma! även en dolce gusto. 😉

🙁

Satan perkkulle! som man säjer ibland...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kokkaffe är fan goast. Jag brukar hälla upp det på termos genom en sil så fort det kokat upp, då blir det inte så våldsamt.

Men att koka hemma är ju dömt att bli kaffesump runt hela köket, man glömmer bort pannan. I båten är man alltid bredvid spisen. O kokar jag åt bara mig o frun så kokar det inte ens över om jag glömmer bort pannan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag o polarn ska försöka arra en konsert med Wasa Express här på Ljusnefolkan. De var här o spelade på 70-talet, Veckorevyn skrev artikel om den speningen. Nu är det dags igen tycker jag…

Ljusnefolkan är värsta grymmaste old style konsert/ballroom placet. 8,5 meters takhöjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag o polarn ska försöka arra en konsert med Wasa Express här på Ljusnefolkan. De var här o spelade på 70-talet, Veckorevyn skrev artikel om den speningen. Nu är det dags igen tycker jag…

Ljusnefolkan är värsta grymmaste old style konsert/ballroom placet. 8,5 meters takhöjd.

Ska ni va förband?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...