Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Blev rätt trevligt igår. Blev bjuden av en polares polare på fest typ. Jag hade frågat om jag fick ta med mig min flickvän och två polare som inte hade nånstans att vara typ.

Min flickvän skulle upp megatidigt för att ta flyg och mina polare ville såklart att jag skulle vara där när dom kom åtminstone eftersom dom inte kände någon. Men när dom (som vanligt) blev sena så blev det lite strul när min flickvän ville hem och dom inte hörde av sig...men det löste sig till sist. Blev bara lite irriterad på att mina vänner prompt insisterade på att få följa med och sen drog ut på det och sen inte kom alls. 😑 Hade jag vetat det hade jag hellre skippat fest och varit hemma, var sjukt trött efter veckan.

tl;dr version: sedvanligt fyllestrul men ändå rätt trevligt. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Sov i stort sett hela gårdagen, vaknade vid 8 i morse och var vaken till 12. Tog en tupplur fram tills alldeles nyss och nu skall jag käka sen känns det vara läge att göra natt.

Jävla höst alltså, hur trött kan man va egentligen? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Det undrar jag också. Jag sover iofs inte sådär mycket, men jag är å andra sidan aldrig riktigt vaken heller. xD

Nu köpte jag iallafall en biljett till en konsert ikväll. Tänkte det kunde vara najs att sitta i en konserthall och halvsova ett par timmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...