Neosus Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 ...men använder aldrig instagram fast man kan ju börja använda den när man är ute på musikaliska äventyr eller nått! Såatteh! ☺️
slejnard Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Ok kommer nig inte heller va så frekvent där Nog
slejnard Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Gratte åkte ut. Hon är ju typ bäst i juicy idol 2014
Fidden Postat 31 oktober 2014 Postat 31 oktober 2014 Har inte instagram. Tittar inte på idol. Ni är för unga och hippa för mig. :L
Micke H Postat 1 november 2014 Postat 1 november 2014 Blev rätt trevligt igår. Blev bjuden av en polares polare på fest typ. Jag hade frågat om jag fick ta med mig min flickvän och två polare som inte hade nånstans att vara typ. Min flickvän skulle upp megatidigt för att ta flyg och mina polare ville såklart att jag skulle vara där när dom kom åtminstone eftersom dom inte kände någon. Men när dom (som vanligt) blev sena så blev det lite strul när min flickvän ville hem och dom inte hörde av sig...men det löste sig till sist. Blev bara lite irriterad på att mina vänner prompt insisterade på att få följa med och sen drog ut på det och sen inte kom alls. 😑 Hade jag vetat det hade jag hellre skippat fest och varit hemma, var sjukt trött efter veckan. tl;dr version: sedvanligt fyllestrul men ändå rätt trevligt. xD
slejnard Postat 1 november 2014 Postat 1 november 2014 He snög 😑 Lite så mkt bättre på det å sen film. Vi hyrde pompei. Men vahettere tant strul e inte så bra i så mkt bättre. Svårpop!
drloop (oregistrerad) Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Baljat i mig rejält. Nu trökig utsortering av gamla kläder. Sedan kul, lära sonen lira keyboard!
Pico Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Sov i stort sett hela gårdagen, vaknade vid 8 i morse och var vaken till 12. Tog en tupplur fram tills alldeles nyss och nu skall jag käka sen känns det vara läge att göra natt. Jävla höst alltså, hur trött kan man va egentligen? xD
Fidden Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Det undrar jag också. Jag sover iofs inte sådär mycket, men jag är å andra sidan aldrig riktigt vaken heller. xD Nu köpte jag iallafall en biljett till en konsert ikväll. Tänkte det kunde vara najs att sitta i en konserthall och halvsova ett par timmar.
Fidden Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Det var ingen som ville titta på min biljett xD Kul klientel. 50% pensionärer, 49% 28-åriga tjejer och jag. Ja, vi är ca 100 pers.
drloop (oregistrerad) Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Fan vad jag älskar syntar och leka med ljud! Ville bara säga det.
Fidden Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 Ska snart sova. ska bara kolla färdigt på denna.
Neosus Postat 2 november 2014 Postat 2 november 2014 När slutar den? Och HUR slutar den? Det skulle jag bra gärna vilja veta...
D Vibe Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 Ska snart sova. ska bara kolla färdigt på denna. 🥰
Micke H Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 Funderar på att köpa en ny hårddisk till min PS3. Skulle spela Fallout3 och var tvungen att ta bort massa saker... 😏 Sånt behövde man minsann inte göra på SNES:ens tid! *hytter med näven*
Neosus Postat 3 november 2014 Postat 3 november 2014 en kompis till mig bytte ut sin till en större å snabbare ssd. Vart skillnad varte! Schu!
Recommended Posts