Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

håller dagens kurs i sig lär dagen sluta på att mina fonder sammanlagt gått upp 2500 (sen förrförra veckan ungefär). det går bra nu! la ett bud på mina sista sparpengar igår, borde trilla in strax också.

Postat (redigerat)

Det är pengar som mina föräldrar satt in på mitt sparkonto sen jag var en liten knatt. Ska använda dem som insats när jag köper ett eget hem.

När vi satte in en miljon dollar låtsaspengar i skolan gick vi 400,000 plus 😮 detta var över en månad. mest berodde det på att vi satte in alldeles för mycket pengar i ett nystartat och volatilt bolag.

...så kan du gå en kurs i quizkampen! 😄

det skulle jag behöva, förlorar fan varenda match 😆 om vi bortser från de jag glömmer svara på....

Redigerat av Zakyath
Postat

jåh, pengar är bra å ha 😑 ska nog låta min pengahög växa lite till. blir hyresrätt som första lägenhet troligtvis. misstänker att samma sak händer med bostadspriserna här som de gjorde i danmark för några år sen.

Postat

Har blivit hållen helt ur loopen inför planerandet för ikväll, och så hör mina tafatta vänner av sig för en halvtimme sen å säger att de inte fått ihop nåt >🙁 lyckades som tur är styra ihop lokal och folk på bara en kvart, men jag blir så förbannad >🙁

Det där skulle vara arga, inte ledsna smileys

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.