Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Lite klassiskt inspirerad musik som jag komponerat m hj av notprogrammet Noteflight på nätet. Sen lagt på lite eko via min DAW. God lyssning! Klassiskt var också en favvis före pop och rock i tidiga tonåren...

https://soundcloud.com/algotezza/time-is-only-now

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska till New York om en vecka, och idag har det första ebolafallet där rapporterats. 😱 Undra om Fidden kan skicka lite skyddsutrustning från sitt labb...

Dra ner lite på främlingshånglandet så löser det sig nog. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart en ciabatta här! 😮

Algo: visst vet du att man även kan ladda upp låtar på forumet? Tänkte om du vill ha än fler lyssnare. Man måste dock gå via datorn. Du går in under fliken låtar o filer och laddar upp där i valfri kategori.

Jo, det vet jag, och det var vad jag försökte först ett par gånger men det sket sej var gång. 🙁

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Vissa filer som tex elektronisk/dans måste godkännas av moderator först. Påt igen. Du är synnerligen kreativ må jag säga. 🙂

Ska man se film månntro? 😕

Vara kreativ är min livsstil - har alltid varit det. Måste hela tiden skapa något. Har fingrar och händer som vill skapa.

Men sen gillar jag också att cykla ut i naturen och sitta på en bänk och göra ingenting, bara glo och lyssna. Efter ett tag kommer naturen liksom närmare. Djur kommer nyfiket fram ur buskar och snår. Ljud också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fika nyss hos morsan som fyllde 91 igår. Still going strong. Vi spelade några partier loppa. Det gillar hon. Har inte själv spelat det på över 20 år. Men de gamla takterna satt i...

Lyckades ladda upp några stycken på Studios uppladdningshörna. Lyckades! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...