Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

Så jävla SÄMST att jag fick hela 0 svar på min post, trots att jag gjorde den nästan TUSEN mil hemifrån.

Postat

jag gillar slejs avatar, vad den nu föreställer

Det är ingen som vet, inte ens han själv, Mysteriet lever vidare.
Postat

Så jävla SÄMST logiskt att jag fick hela 0 svar på min post, trots i och med att jag gjorde den nästan TUSEN mil hemifrån.

😄
Postat

Så jävla SÄMST att jag fick hela 0 svar på min post, trots att jag gjorde den nästan TUSEN mil hemifrån.

Begriper nada här 😆
Postat

slejnard 239

Neosus 218

SadamJR 163

Naymari 138

Fidden 106

k9 105

Guitar Nilsson 103

Zakyath 103

Memphis 97

Micke H 82

Känns rätt bra att inte ligga så mycket i topp den här gången. xD

Postat

Gomorron. Snökanonen är på g. Kaffe på det?

I Australien är det över 40 grader varmt nu - lång het sommar - meddelar dottern, bosatt där. 46 häromdan. Det e skillnad på differensen!

Postat

snart dags att sälja gammal kurslitteratur!!

Jag sparar allt - delvis av nostalgiska skäl. Kanvarabraattha...

Postat

När jag gick ut gymnasiet brände jag flera av böckerna. Avskydde det där.

Allvarligt talat gjorde jag mej av med rubbet från tiden till och med gymnasiet. Hade kvar matteböckerna ett tag. Men det jag läst på högskolan har jag kvar det mesta av, till exempel de som handlar om creative writiing. Mycket bra handböcker.

Andra böcker vi inte vill ha kvar säljer vi på loppis om de inte är alltför gula och fula. Då slänger vi dem i återvinningen. De kommer tillbaka som toapapper sen.

Postat

Andra böcker vi inte vill ha kvar säljer vi på loppis om de inte är alltför gula och fula. Då slänger vi dem i återvinningen. De kommer tillbaka som toapapper sen.

Var frestad att använda en del av dom där böckerna som toapapper redan under utbildningen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.